• Anonym (Snöbo­llskri­g)
    Äldre 11 Dec 14:18
    19 visningar
    8 svar
    8
    19

    Bollplank

    Varför vill man förvirra och skapa oreda i någons huvud. Vad är syftet? Kan bara gratulera för ingen har gjort mig mer förvirrad. Och det pga av massa lekar när jag fanns på riktigt, du kunde faktiskt ha pratat med mig. Nu är det samma igen, vet inte om du menar mig eller någon annan, är det ett sammanträffande att jag tar åt mig eller ingår det i hela grejen, att göra mig förvirrad? Ska jag veta men ändå känna mig osäker på om jag vet något, nej så funkar inte jag. Tar ett steg tillbaks nu, du vet var jag finns och vill du prata på riktigt, kan jag ta det irl.

    Listiga du och lustiga huset, nej jag känner mig ledsen. Det är dagens sanning!

  • Svar på tråden Bollplank
  • Anonym (ingel­a)
    Äldre 11 Dec 16:05
    #1

    Du kanske bara ville skriva av dig men jag tycker du ska se till att prata med personen ifråga och berätta precis hur det känns för dig :)

  • Anonym (Bollk­ontrol­l)
    Äldre 11 Dec 16:49
    #2

    Ofta handlar det om att inte mista kontroll och osäkerhet. Personen vet kanske inte var hen har dig.

  • Äldre 11 Dec 16:52
    #3

    Om det är såhär er kommunikation funkar att han förvirrar dig och du skriver av dig frustrationen på ett obegripligt sätt för frömlingar... Tror jag att jag förstår en del av problematiken.

  • Anonym (Snöbo­llskri­g) Trådstartaren
    Äldre 11 Dec 17:18
    #4
    Robert 832 skrev 2018-12-11 16:52:19 följande:

    Om det är såhär er kommunikation funkar att han förvirrar dig och du skriver av dig frustrationen på ett obegripligt sätt för frömlingar... Tror jag att jag förstår en del av problematiken.


    Det finns och har aldrig funnits en rak kommunikation här, vi har liksom tagit bakvägar och omvägar. Så därav är det lite olustigt det hela och ja väldigt otydligt. Tänker att det som började lekfullt, har slutat i ett fult spel och tilliten till lösning och ett riktigt möte har nog helt enkelt gått förlorad på vägen. Ingen litar på den andra längre.
  • Anonym (ingel­a)
    Äldre 11 Dec 18:00
    #5

    Så svårt att hjälpa utan några detaljer men du hade inte skrivit här om du inte tyckte om personen. Det är ALDRIG för sent för att börja prata med varann :)

  • Anonym (Snöbo­llskri­g) Trådstartaren
    Äldre 11 Dec 18:09
    #6
    Anonym (ingela) skrev 2018-12-11 18:00:39 följande:

    Så svårt att hjälpa utan några detaljer men du hade inte skrivit här om du inte tyckte om personen. Det är ALDRIG för sent för att börja prata med varann :)


    Har aldrig träffat någon som den här personen, enligt mig har vi något som jag aldrig någonsin varit med om. Känns väldigt fint och otroligt komplicerat på samma gång.
  • Anonym (ingel­a)
    Äldre 11 Dec 21:32
    #7

    Har du berättat det? Vet du hur den andre tycker?

    Är det kommunikationen som gör det komplicerat, kanske det finns något mer bakom, rädsla över något.

    Vad tror du själv det beror på? :)

  • Anonym (H)
    Äldre 12 Dec 16:33
    #8
    Anonym (Bollkontroll) skrev 2018-12-11 16:49:48 följande:
    Ofta handlar det om att inte mista kontroll och osäkerhet. Personen vet kanske inte var hen har dig.
    Det tror jag med.
Svar på tråden Bollplank