• BossHoss

    Hur kan man va ihop med en kort tjej?

    Jag fattar inte hur killar kan va ihop med korta tjejer, Speciellt om de är som jag över 180. Provade va ihop med en kort tjej och fattar inte hur folk bär sig åt. Skall ge lite exempel.

    Sprang konstant in i henne för att jag inte såg henne.
    En gång råkade jag knäa henne i ansiktet för att hon var under mitt synfält.
    En gång höll jag på att näst intill våldta henne, jag gick ut ur duschen naken och hon kom samtidigt in i badrummet som hon gäspade och ja, ni förstår själva. 
    På jul hade hon en tomteluva på sig och jag hittade henne inte bland de andra tomtarna i huset.
    Folk frågade konstant om vi hade barn då vi hade en barnstol i köket så hon nådde upp till bordet
    osv

    Vad har ni upplevt för problem med att dejta dessa omöjliga korta tjejer.??

  • Svar på tråden Hur kan man va ihop med en kort tjej?
  • BossHoss
    Anonym (haha) skrev 2018-12-11 15:42:53 följande:

    Haha jättekul!


    Antar du upplevt samma problem.
    Har du fler exempel
  • Anonym (mattias)
    BossHoss skrev 2018-12-11 15:00:47 följande:

    Jag fattar inte hur killar kan va ihop med korta tjejer, Speciellt om de är som jag över 180. Provade va ihop med en kort tjej och fattar inte hur folk bär sig åt. Skall ge lite exempel.

    Sprang konstant in i henne för att jag inte såg henne.

    En gång råkade jag knäa henne i ansiktet för att hon var under mitt synfält.

    En gång höll jag på att näst intill våldta henne, jag gick ut ur duschen naken och hon kom samtidigt in i badrummet som hon gäspade och ja, ni förstår själva. 

    På jul hade hon en tomteluva på sig och jag hittade henne inte bland de andra tomtarna i huset.

    Folk frågade konstant om vi hade barn då vi hade en barnstol i köket så hon nådde upp till bordet

    osv

    Vad har ni upplevt för problem med att dejta dessa omöjliga korta tjejer.??


    Vissa tjejer är korta och jag är en SB tönt
  • Anonym (haha)
    BossHoss skrev 2018-12-11 15:52:55 följande:
    Antar du upplevt samma problem.
    Har du fler exempel
    Ja var ihop med en tjej som ständigt ropade på mig, hon nådde aldrig till grejerna i översta skåpen, Så sjukt störande att jag gjorde slut. Alltså varför köpte hon inte en pall så hon nådde upp?
  • Pentra
    Suverän trådstart! ... Jag är själv något kort, men det kan faktiskt även ha sina fördelar. En arbetskollega berättade ljudligt i pausutrymmet för ett tag sedan, att jag är så kort så att om jag skulle ge min sambo en rak höger så skulle jag slå honom på knäskålarna. Inte för att min sambo behöver det, men ifall det skulle behövas på någon annan, i framtiden, så var det väl tänkvärt....sådär... :-/ Spinner man sedan vidare på det så borde isf en uppercut göra susen i klockspelet, på någon som man känner sig besvärad utav... ... /Pentra
  • BossHoss
    Pentra skrev 2018-12-11 16:58:26 följande:
    Suverän trådstart! ... Jag är själv något kort, men det kan faktiskt även ha sina fördelar. En arbetskollega berättade ljudligt i pausutrymmet för ett tag sedan, att jag är så kort så att om jag skulle ge min sambo en rak höger så skulle jag slå honom på knäskålarna. Inte för att min sambo behöver det, men ifall det skulle behövas på någon annan, i framtiden, så var det väl tänkvärt....sådär... :-/ Spinner man sedan vidare på det så borde isf en uppercut göra susen i klockspelet, på någon som man känner sig besvärad utav... ... /Pentra
    detta kom jag tänka på när jag läste ditt inlägg



  • Jagerika

    Hahahaha roligaste jag läst på länge!! Är själv endast 153cm och min sambo 195cm! Har nackspärr typ jämt och min pall är min bästavän hemma!! Vårat bubbelbad hemma ska tas bort då jag hoppar höjdhopp i och ur varje dag. Bilen ställs om efter varje användning då antingen jag inte når pedalerna eller han inte ens kommer in i bilen hahaha! XD det är lite jobbigt men som tur är så älskar vi varandra och försöker hjälpa varandra så gott det går! Folk tror han är 37 och jag 18 men vi båda är Snart 27!

  • BossHoss
    Jagerika skrev 2018-12-13 08:43:37 följande:

    Hahahaha roligaste jag läst på länge!! Är själv endast 153cm och min sambo 195cm! Har nackspärr typ jämt och min pall är min bästavän hemma!! Vårat bubbelbad hemma ska tas bort då jag hoppar höjdhopp i och ur varje dag. Bilen ställs om efter varje användning då antingen jag inte når pedalerna eller han inte ens kommer in i bilen hahaha! XD det är lite jobbigt men som tur är så älskar vi varandra och försöker hjälpa varandra så gott det går! Folk tror han är 37 och jag 18 men vi båda är Snart 27!


    Ja jag känner igen problemen.

    Är ni också extra försiktiga på morgonen?
    Om jag sov utan kläder och hade ett praktfullt morgonstånd fick jag alltid hålla reda på exakt vart hon befann sig i hemmet, höll nämligen på att peta ut ett öga på henne en morgon...
  • BossHoss
    Jagerika skrev 2018-12-13 08:43:37 följande:

    Hahahaha roligaste jag läst på länge!! Är själv endast 153cm och min sambo 195cm! Har nackspärr typ jämt och min pall är min bästavän hemma!! Vårat bubbelbad hemma ska tas bort då jag hoppar höjdhopp i och ur varje dag. Bilen ställs om efter varje användning då antingen jag inte når pedalerna eller han inte ens kommer in i bilen hahaha! XD det är lite jobbigt men som tur är så älskar vi varandra och försöker hjälpa varandra så gott det går! Folk tror han är 37 och jag 18 men vi båda är Snart 27!


    Att sätta sig i en bil som du beskriver det, speciellt om man har lite bråttom och bara vräker sig in, man förstår ju hur sardiner känner sig i sin burk i det läget ..
Svar på tråden Hur kan man va ihop med en kort tjej?