• SandraL88

    Svagt streck på gravtest

    Hej. Vet att de finns fler trådar om detta. Men skulle behöva en bedömning på mitt gravtest jag tog idag. De är svagt på RFSU?s gravtest. Är på Bim -4 .

    Hoppas på att bli lite klokare. Första gången jag får ett litet streck i huvudtaget. Så hjärtat slår hårt.

    Mvh

  • Svar på tråden Svagt streck på gravtest
  • askyfullofstars

    Jag ser strecket. Mitt såg också ut sådär bim-4 då jsg plussade! Om du tar CB digital veckoindikator borde det stå ?gravid 1-2 veckor? nu. Grattis :)

  • SandraL88

    Okej :) jag vågar inte kolla mer utifall strecket försvinner :) har försökt i så många år att bli gravid ! Sen träffa jag en ny kille för 2 månader sen och nu kanske jag är gravid ???? ska köpa fler tester sen o se om de blir starkare . Har du nyss blivit gravid eller? :)

  • askyfullofstars
    SandraL88 skrev 2018-12-11 22:56:11 följande:

    Okej :) jag vågar inte kolla mer utifall strecket försvinner :) har försökt i så många år att bli gravid ! Sen träffa jag en ny kille för 2 månader sen och nu kanske jag är gravid ???? ska köpa fler tester sen o se om de blir starkare . Har du nyss blivit gravid eller? :)


    Då verkar det som ni fungerar bättre ihop. Var det planerat? :)

    Jag är gravid i v.10, så relativt nygravid skulle jag vilja säga. Plussade också på bim -4!
Svar på tråden Svagt streck på gravtest