• förjag­villva­rajag
    Äldre 12 Dec 20:35
    136 visningar
    10 svar
    10
    136

    Nidblödning

    Hej!

    Varning för stark bild.

    Kan detta vara en nidblödning? Ska ha mens mellan den 16/12-18/12. Är det möjligt?

    Har haft småont i magen, småspänningar i brösten o halsbränna dem senaste dagarna.

  • Svar på tråden Nidblödning
  • Anonym (H)
    Äldre 12 Dec 21:15
    #1

    Vad menar du...? Det är ju inget på pappret?

  • Anonym (J)
    Äldre 12 Dec 22:13
    #2

    Jag kan se det :) syns kanske dåligt på bilden. Men det var en blodblandad flytning.

  • Anonym (Litet­)
    Äldre 13 Dec 07:34
    #3

    Sådär kan jag få om jag är lite torr i fiffi och anstränger mig, lite sköra slemhinnor som blöder.

    Ser inte ut som en nidblödning men du kan ju vara gravid oavsett :)

    Om du misstänker graviditet så köp ett test och testa om inte mensen kommer

  • förjag­villva­rajag
    Äldre 13 Dec 08:39
    #4

    Har lite oregelbunden mens så den ska komma på söndag, måndag eller tisdag.

  • Anonym (Litet­)
    Äldre 13 Dec 12:49
    #5
    förjagvillvarajag skrev 2018-12-13 08:39:09 följande:

    Har lite oregelbunden mens så den ska komma på söndag, måndag eller tisdag.


    Jag hade testat på tisdag om jag vore du :)
  • förjag­villva­rajag
    Äldre 13 Dec 15:36
    #6

    Tror jag gör det oxå:) Har idag haft mer ont där nere i magen o känt typ ett tryck nere i fiffan o styva o känsliga bröstvårtor. Kom några droppar blod förut i förmiddags när jag var på toa. Kan det vara en nidis eller kan det vara mensen som är på intågande?

  • Anonym (Litet­)
    Äldre 13 Dec 16:27
    #7
    förjagvillvarajag skrev 2018-12-13 15:36:52 följande:

    Tror jag gör det oxå:) Har idag haft mer ont där nere i magen o känt typ ett tryck nere i fiffan o styva o känsliga bröstvårtor. Kom några droppar blod förut i förmiddags när jag var på toa. Kan det vara en nidis eller kan det vara mensen som är på intågande?


    En nidblödning kan ju mistas för mens så det skulle kunna vara det. Skriv gärna i tråden och berötta sen :)
  • förjag­villva­rajag
    Äldre 13 Dec 17:02
    #8

    Grejen är att det kommer liksom ljusrosa blod på pappret när jag har vart på toa men inget när jag pinkar förutom i morse när det kom några droppar. Hoppas verkligen att det är en nidis:) vi båda skulle bli så glad om det är en liten där inne.

  • förjag­villva­rajag
    Äldre 13 Dec 17:02
    #9

    Grejen är att det kommer liksom ljusrosa blod på pappret när jag har vart på toa men inget när jag pinkar förutom i morse när det kom några droppar. Hoppas verkligen att det är en nidis:) vi båda skulle bli så glad om det är en liten där inne.

  • förjag­villva­rajag
    Äldre 13 Dec 17:03
    #10

    Grejen är att det kommer liksom ljusrosa blod på pappret när jag har vart på toa men inget när jag pinkar förutom i morse när det kom några droppar. Hoppas verkligen att det är en nidis:) vi båda skulle bli så glad om det är en liten där inne.

Svar på tråden Nidblödning