• SvenAno

    Min fru vägrar analsex

    Min fru vägrar analsex. Hon säger att det inte finns någon kvinna som kan tycka om det utan några gör det för att tillfredsställa sina män bara. Är det så? Gillar nästan inga kvinnor analsex? Jag har aldrig fått prova

  • Svar på tråden Min fru vägrar analsex
  • Anonym (Man 52)

    Klart det finns kvinnor som vill ha analt för egen njutning. Ett ex tog den hellre där än i musen.

  • CitronTulo

    Klart att det finns tjejer som gillar det. För egen del ger det mig inget dock (är dock öppen för att prova det mesta innan jag har en åsikt, vilket jag gjort..). och kan förstå om man inte ens vill prova!
    Så du får respektera att hon inte vill, det är hennes kropp!

  • Anonym (Byt)
    SvenAno skrev 2018-12-13 15:40:33 följande:

    Min fru vägrar analsex. Hon säger att det inte finns någon kvinna som kan tycka om det utan några gör det för att tillfredsställa sina män bara. Är det så? Gillar nästan inga kvinnor analsex? Jag har aldrig fått prova


    Kanske din fru är öppen för att ta dig i röven med en strapon så du också får uppleva analsex?
  • felicityporter

    Men herregud, vill hon inte så vill hon inte - sluta tjura för en sån skitsak (bokstavligen!).

    Kan tillägga att jag testat och det var inte det minsta upphetsande, ungefär som att skita fast åt fel håll. Tror att de flesta tjejer inte gillar det, men det är klart att det finns tjejer som gör det. Vissa tänder på att bli pissade på, så det finns något för alla.

  • Anonym (Häpp)

    Analsex har jag provat två ggr, eller en gång efter massa tjat och en gång när en kille helt sonika bytte hål utan att fråga.

    Första tillfället var en kille jag var ihop med som var jäkligt välutrustad. Om TS är det så är nog analsex en rätt dålig idé. Det är helt enkelt svårt att sticka in nåt stort där eftersom hålet ej är konstruerat för sådan inpassage. Lägg sen till risken att du får bajs på pillesnoppen, inte så kul för vare sig dig eller frun. Att köra lavemang först känns ju lagom upphetsande.

    Jaja, den andra gången kände jag knappt nåt då killen hade en väldigt liten kuk, var säkert därför han ville köra i röven. Det gav mig inget mer än att jag blev förvånad.

    På internet kan man få uppfattningen att alla andra har analsex hela tiden, men detta är de enda två män jag råkat ut för som överhuvudtaget visat intresse för det. Jag är 40 plus och har varit med mer än 30 män i mina dagar. Så det är inte så att var o varannan ägnar sig åt dylik aktivitet. Om det är nån tröst?

  • Anonym (Sthlmskille)
    CitronTulo skrev 2018-12-13 15:50:19 följande:

    Klart att det finns tjejer som gillar det. För egen del ger det mig inget dock (är dock öppen för att prova det mesta innan jag har en åsikt, vilket jag gjort..). och kan förstå om man inte ens vill prova!

    Så du får respektera att hon inte vill, det är hennes kropp!


    Du verkar ju inte vara helt dum du ;)...
  • Anonym (fru)

    Tänk, det gör jag med.
    Tidigare pojkvänner som frågat har fått följdfrågan om de verkligen är så klent utrustade att de inte känner friktion eller om de tycker jag är sladdrig.
    Om du är så nyfiken får du utforska på egen hand.

  • CarinaL26

    Jag totalvägrat analsex. Har aldrig försökt och vill aldrig försöka. De killar som inte fattade det efter att man förklarat en gång utan fortsatte tjata blev snabbt ex.

    Respektera att hon inte vill!

  • Anonym (Testa själv)

    Alla män som vill penetrera analen borde först testa att stoppa upp en dildo i sin egen rumpa för att fatta vad det innebär. Kvinnor är inte annorlunda än män när det gäller rumpan. Tycker du själv att det är skönt att pressa in något där? Undantag finns kanske men de flesta gillar det inte.

  • Anonym (Hmm)

    Analsex är rätt överskattat ..mest en "grej".
    Mitt ex var rätt glapp i hugget så där var det ju skillnad förstås,
    men min nuvarande har tyvärr en bakgrund med en idiot
    som våldtog henne i "tvåan" så - jag klarar mig utan.
    Har inga som helst problem med det - funkar fantastiskt med
    det vi gör.
    Vägrar hon - respektera och anpassa dig

Svar på tråden Min fru vägrar analsex