• SvenAno

    Min fru vägrar analsex

    Min fru vägrar analsex. Hon säger att det inte finns någon kvinna som kan tycka om det utan några gör det för att tillfredsställa sina män bara. Är det så? Gillar nästan inga kvinnor analsex? Jag har aldrig fått prova

  • Svar på tråden Min fru vägrar analsex
  • Anonym (A)

    Åh vad synd det är om dig som inte får analsex och aldrig ens fått prova. För fan, väx upp. En vuxen man som sitter här och gnäller som en barnunge om något sånt.

    Nej, jag har aldrig haft analsex och tänker aldrig någonsin ha det heller. Det finns många (både män och kvinnor) som inte har något intresse av att ha den typ av sex, eller ens prova. Du är inte ensam och det är inte synd om dig. Duger inte ditt sexliv så talar du om det för din partner och tar ställning till om du värderar att testa rövsex mer än henne, i så fall gör du slut och hittar någon annan som vill ställa upp på dina experiment. Annars accepterar du läget och håller käft, det vill säga slutar tjatar.

  • Anonym (lök)
    SvenAno skrev 2018-12-13 15:40:58 följande:

    Min fru vägrar analsex. Hon säger att det inte finns någon kvinna som kan tycka om det utan några gör det för att tillfredsställa sina män bara. Är det så? Gillar nästan inga kvinnor analsex? Jag har aldrig fått prova


    Men köp en rejäl dildo och kör lite själv i din egen anal. 
  • Angerboda

    Det är väl bara att acceptera att det inte är något för er helt enkelt.. finns mycket annat man kan prova på om man krydda sexlivet..

    Det finns de kvinnor som gillar det, de som inte kan tänka sig att testa det och de som går med på det bara för sin partners skull.

    Det finns många anledningar till att inte vilja testa det. Det kan kännas äckligt, man kan vara rädd för att skada sig (finns ju risk för permanent skada om man inte vet vad man gör), det kan kännas kränkande eller nedvärderande, man kan vara rädd att partnern kommer föredra det framför vaginalt sex....

    Men det viktigaste för ett bra sexliv är inte att man får leva ut alla sina fantasier utan att båda känner sig trygga och kan njuta av akten tillsammans.

  • Anonym (v)

    Hon vill väl inte få ringmuskeln förstörd och läcka avföring när hon blir gammal.

  • Anonym (Trekant)

    Jag vill trekant med min sambo och en kille till för de är något jag aldrig gjort men vill göra. Men jag vet att min sambo inte vill och de respekterar jag fullt ut och kan vara utan för jag älskar honom så mycket. Det är inte synd om mig.

  • Anonym (E)

    Kvinna här, har provat analsex två gånger. Aldrig blivit så äcklad som dessa gånger!!!! Vill hon inte så acceptera det!

    Jag pratar ganska öppet med mina närmsta vänner om våra sexliv ich ingen av dem tycker om analsex, är inget ovanligt att inte gilla det med andra ord!

  • Anonym (Suck)
    SvenAno skrev 2018-12-13 15:40:58 följande:

    Min fru vägrar analsex. Hon säger att det inte finns någon kvinna som kan tycka om det utan några gör det för att tillfredsställa sina män bara. Är det så? Gillar nästan inga kvinnor analsex? Jag har aldrig fått prova


    Ok, kanske istället kan föreslå att du själv tar den i röven med en dildo. Det vore väl nåt..?
  • Anonym (Jag undrar en sak...)

    Om nu kvinnor inte gillar analsex, som de ofta hävdar, hur kommer det då sig att de älskar att bli slickade där? Tunga är ok, rentav att de frågar efter det varenda gång efter att ha testat. Men penis är det rakt nej på. Jäkligt konstigt det där.

  • Anonym (v)
    Anonym (Jag undrar en sak...) skrev 2018-12-13 18:59:04 följande:

    Om nu kvinnor inte gillar analsex, som de ofta hävdar, hur kommer det då sig att de älskar att bli slickade där? Tunga är ok, rentav att de frågar efter det varenda gång efter att ha testat. Men penis är det rakt nej på. Jäkligt konstigt det där.


    Du känner inte till att det är mycket stor skillnad ¨på en tunga och en penis, både vad gäller storlek och hårdhet?
Svar på tråden Min fru vägrar analsex