• Anonym (XX)

    Snyggast

    Jag är en väldigt vacker tjej. Jag är även intelligent, självsäker, rolig och vänlig.

    Hur känner du inför detta, om du ska vara ärlig? Inte inför vad jag är, utan att jag ger mig själv detta betyget? Varför?

  • Svar på tråden Snyggast
  • Mongoliet

    Trevligt. Krävs så mycket mer dock. Har du en äcklig hund så kvittar allt det du säger.

  • Anonym (Tröttmössa)

    Kan inte påstå att jag bryr mig om vad en anonym person utan bild påstår om sig själv.
    Upp till bevis, fram med ett foto. Sen kan vi snacka.

  • Anonym (XX)
    Anonym (Tröttmössa) skrev 2018-12-15 19:49:13 följande:

    Kan inte påstå att jag bryr mig om vad en anonym person utan bild påstår om sig själv.

    Upp till bevis, fram med ett foto. Sen kan vi snacka.


    Nah, jag har berättat för dig vad JAG tycker om mig själv. Huruvida du håller med eller ej är inte relevant.

    Frågan var: hur känner du om att en annan människa ger sig själv det betyget?
  • Anonym (XX)
    Anonym (Tröttmössa) skrev 2018-12-15 19:49:13 följande:

    Kan inte påstå att jag bryr mig om vad en anonym person utan bild påstår om sig själv.

    Upp till bevis, fram med ett foto. Sen kan vi snacka.


    Nah, jag har berättat för dig vad JAG tycker om mig själv. Huruvida du håller med eller ej är inte relevant.

    Frågan var: hur känner du om att en annan människa ger sig själv det betyget?
  • Anonym (Tröttmössa)
    Anonym (XX) skrev 2018-12-15 19:57:19 följande:
    Nah, jag har berättat för dig vad JAG tycker om mig själv. Huruvida du håller med eller ej är inte relevant.

    Frågan var: hur känner du om att en annan människa ger sig själv det betyget?
    Kan jag inte svara på om jag inte har facit.


  • fjanten

    Vad tror du? Du ställer frågan till en anonym publik där alla vuxit upp under jantelagens kalla styre.

  • Anonym (XX)
    Anonym (Tröttmössa) skrev 2018-12-15 20:53:56 följande:

    Kan jag inte svara på om jag inte har facit.


    Varför? Det finns tre alternativ. Jag har rätt, jag ljuger eller så har jag dålig självinsikt.

    Du kan omöjligt veta vilken av dessa som stämmer. Min fråga var: Varför måste du ha bevis? Varför känner du ett behov av att ändå lite trycka ner en, för dig helt okänd, människa trots att du "inte bryr mig om vad en anonym person utan bild säger om sig själv"?
  • Anonym (XX)
    fjanten skrev 2018-12-15 20:58:43 följande:

    Vad tror du? Du ställer frågan till en anonym publik där alla vuxit upp under jantelagens kalla styre.


    Jag vet exakt vad jag tror att folk kommer skriva. Jag är nyfiken på om jag kan få folk att tänka efter på varför de skriver det. :)
  • Anonym (XX)
    Dr Nail skrev 2018-12-15 21:11:09 följande:

    Stor i orden, liten på jorden. Det är vad jag känner inför detta.


    Ok, varför då? Säkerligen måste du inse att det finns folk som innehar samtliga av dessa kvaliteter.

    Så om vi istället fokuserar på det intressanta, varför känner du behovet av att trycka ner något för att personen i fråga valt att uttrycka sig så?
Svar på tråden Snyggast