• Anonym (...)
    Äldre 16 Dec 02:23
    1080 visningar
    82 svar
    82
    1080

    Snälla berätta om era bra män! Inget hopp..

    Finns inga bra män längre eller är det bara jag som har otur..?!! Träffar bara elaka, svekfulla lögnhalsar..

  • Svar på tråden Snälla berätta om era bra män! Inget hopp..
  • Anonym (Man)
    Äldre 16 Dec 02:52
    #1
    +1

    Jorå, vi finns! :)

  • Anonym (ooo)
    Äldre 16 Dec 06:11
    #3

    Man ska inte leta eter de som är charmiga utåt. Inte de som är bekräftelsesökare. Det är de som ljuger och är otrogna. 

    Jag hittade en, som är rätt introvert, som inte gillar människor speciellt mycket, och är rätt otrevlig mot andra. Men han är världens finaste och snällaste mot mig. 

  • sextio­talist
    Äldre 16 Dec 06:47
    #4

    Jag är omgiven av bra män, inte perfekta men bra. Min sambo är en underbar man och har, sedan vi träffades, stöttat mig i medgång och motgång.

    Självklart har jag innan sprungit på idioter.

    Däremot har jag en väninna som har en förmåga att falla för elaka män, inget som de visar i början.

    Fundera på om de har ett personlighetsdrag gemensamt som du i början ser som attraktivt.

  • Anonym (- (: -)
    Äldre 16 Dec 07:02
    #5

    Själv har jag mer bra män en kvinnor i min närhet. Alltid kommit bättre överäns med män.

    Min karl sedan 7,5 år är underbar. Förstående, lyssnar, PRATAR och delar gärna med sig. När jag i sommras blev gravid och inte mådde så bra ( extrem trötthet och illamående) gjorde han ALLT med djur och hem som behövdes och jag behövde inte tänka på något.

    Likaså är mina vänner omtänksamma och fantastiska människor .. Har i både vän och förhållandeväg stött på fler falska, elaka, ljugande kvinnor.

    Så sådant finns det gott om av alla "sorter" (:

  • Anonym (Kiv (kille­))
    Äldre 16 Dec 07:46
    #6

    Söker du samma sorts kille? Du kanske skulle ändra på ditt eget beteende först? Du dras troligen till samma sorts killar.

  • Äldre 16 Dec 08:20
    #7

    Jodå, jag känner många bra män, kloka, ärliga, trevliga, tar sin del av hemarbetet, älskar sin familj, tar hand om barnen och är kärleksfulla mot sin partner. Min egen man är dessutom humoristisk och sexig.

    Gemensamt för dem är att de inte är de mest crazy och utåtriktade killarna som bjöd tjejer på drinkar och flörtade när de var singlar, utan de är lite mer tillbakadragna och lugna. Dvs man får jobba lite för att se dem och ibland bjuda ut dem själv som tjej.

  • Anonym (Exakt­)
    Äldre 16 Dec 08:23
    #8
    annabellelee skrev 2018-12-16 08:20:16 följande:

    Jodå, jag känner många bra män, kloka, ärliga, trevliga, tar sin del av hemarbetet, älskar sin familj, tar hand om barnen och är kärleksfulla mot sin partner. Min egen man är dessutom humoristisk och sexig.


    Exakt. De är TAGNA.

    Finns ytterst få fina SINGLA män i åldern 35+
  • Anonym (eee)
    Äldre 16 Dec 08:24
    #9
    Anonym (...) skrev 2018-12-16 02:23:37 följande:

    Finns inga bra män längre eller är det bara jag som har otur..?!! Träffar bara elaka, svekfulla lögnhalsar..


    Jag har bara haft bra män i mitt liv, så det är klart att de finns Glad 

    Du behöver nog hitta en partner på andra sätt än du brukar, bryta dig ur de kretsar där du vanligen möter dem för att bryta ett mönster. 

    Sen kan man ju alltid granska sig själv också. Vad är det du brukar falla för och varför? Är det något där som du kan förändra? 
  • Anonym (eee)
    Äldre 16 Dec 08:29
    #10
    Anonym (Exakt) skrev 2018-12-16 08:23:49 följande:
    Exakt. De är TAGNA.

    Finns ytterst få fina SINGLA män i åldern 35+
    Jag hittade ny man efter min skilsmässa. Då var jag ca 42 och mannen jag mötte var 44, med andra ord var han singel då Glad

    Vi var båda frånskilda och hade barn. Idag är vi gifta och har en fantastisk bonusfamilj där allt fungerar. Läser man här inne får man kanske bilden av att bonusfamiljer bara inte går att få bra snurr på men det går visst, bara man är otroligt medveten om det som ev. kan vara svårt och att man har pratat väldigt mycket om alltsammans innan man flyttar ihop.
    Vi respekterar varandra, lyssnar på varandra, prioriterar varandras sällskap, vi har väldigt kul ihop - kort sagt, älskar varandra utan trubbel och irritation som man ibland förstår att andra har. 
  • Anonym (Exakt­)
    Äldre 16 Dec 08:33
    #11
    Anonym (eee) skrev 2018-12-16 08:29:05 följande:

    Jag hittade ny man efter min skilsmässa. Då var jag ca 42 och mannen jag mötte var 44, med andra ord var han singel då 

    Vi var båda frånskilda och hade barn. Idag är vi gifta och har en fantastisk bonusfamilj där allt fungerar. Läser man här inne får man kanske bilden av att bonusfamiljer bara inte går att få bra snurr på men det går visst, bara man är otroligt medveten om det som ev. kan vara svårt och att man har pratat väldigt mycket om alltsammans innan man flyttar ihop.

    Vi respekterar varandra, lyssnar på varandra, prioriterar varandras sällskap, vi har väldigt kul ihop - kort sagt, älskar varandra utan trubbel och irritation som man ibland förstår att andra har. 


    Att just du hittat dig en bra man betyder inte att de är hur många som helst.
Svar på tråden Snälla berätta om era bra män! Inget hopp..