• Blomma10

    Plus 5 dagar med clearblue early???

    Hej. Det är så att ja tog den 9e december en spruta som heter ovitrelle som ska göra så att ägget släpper vid ägglossning. Men saken är den att de sags att sprutan KAN sitta i UPP till 10 dagar efter man tagit den. Och jag glömde bort de så ja testade idag. Fick ett jätte svagt streck men tydligt nog att kunna se.. tror ni att sprutan fortfarande kan va kvar i kroppen??? Provade ÄL test för två dagar sen. Och de va negativt, så ja utgick ifrån de att ja inte har kvar något från ovitrelle sprutan.. men de kan lika gärna vara så att de är sprutan som böjar... någon som testat innan 10 dagar efter sprutan och ändå varit gravida??

  • Svar på tråden Plus 5 dagar med clearblue early???
  • Blomma10
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-25 12:51:56 följande:

    Heej hur gick det har oxå tagit sprutan och väntar nu


    Hej! Jodå, plusset visade sig vara en graviditet :) lycka till med de du med!! <3
  • Längtar efter en bebis
    Blomma10 skrev 2018-12-26 16:14:38 följande:

    Hej! Jodå, plusset visade sig vara en graviditet :) lycka till med de du med!! <3


    Hur tidig plussa du ? Kände du något innan ? För mig har gått 9 dagar känner inget spec.

    Stooort grattiiis lycka till
  • Blomma10
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-26 19:39:46 följande:

    Hur tidig plussa du ? Kände du något innan ? För mig har gått 9 dagar känner inget spec.

    Stooort grattiiis lycka till


    Tusen tack! Ja kände ingenting utan ja testade bara eftersom vi planeter att skaffa barn :) ja plussade 5 dagar innan BIM :) lycka till!! Imorgon kan du nog ta ett gravtest för din ovitrelle är med sannolikhet helt ute ur din kropp redan idag. Men vänta till imorgon. Köp ett clearblue early eller RFSU testa tidigt. Super smidiga. Där får du bra svar! :)
  • Blomma10
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-27 20:02:14 följande:

    Kommer du ihåg hur många äggblåsor du hade och hur stora?


    Ja absolut ska visa hur mina test såg ut! Ja va aldrig på något ultraljud för att se om ja hade mogna äggblåsor. Ja får egen ägglossning. Men ja tog ovitrelle bara för att va 110% säker på att ägget släpper. Ja tog den på egen risk om man säger så haha.
  • Längtar efter en bebis

    Okeej hehe man du fick iallfall din fina plus de som räknas... okiii så ser de ut efter 10 dagar med ovitrille.. Taack så myxk3 så snällt av dig att dela med dig

Svar på tråden Plus 5 dagar med clearblue early???