• Anonym (L)

    Hotad och ensam i Malmö

    Hej,

    Jag behöver stöd. Jag vet inte riktigt vad för stöd, men något. Jag är så ångestfylld, jag vet inte vad jag ska ta mig till....

    Min pojkvän övertalade mig att komma med till Malmö idag. Vi har haft det trassligt och han ville att jag skulle komma hit och så skulle vi försöka reda ut saker. Jag har aldrig varit i Malmö förut. Känner ingen. Så träffas vi idag. Checkar in på hotellet, sen går det en timme tills han blir upprörd och börjar skrika till mig. Vi står mitt på ett museum och han vara flippar. Vi går sen ut, han skriker mer och det slutar sen med att jag går därifrån. Med honom bakom mig skrikandes ?jävla hora? och dyl.

    Jag går till hotellet, han kommer efter en stund. Men istället för att be om ursäkt så fortsätter han säga vidriga saker och jag får honom sedan att gå. Och nu är den här relationen avslutad...

    Men det känns så dåligt. Och speciellt då jag är över 100 mil hemifrån och det finns inget sätt för mig att komma härifrån förrän imorgon. Och jag sitter ensam och ångestfylld på ett jäcla hotellrum. Och jag kan inte ringa någon. Jag skäms. Jag kan inte berätta vad som hänt. Mina vänner blir bara less på mig. De har hört det förr, fast värre. Han har varit våldsam ett par gånger förut. Och han är så sjuk, jag ska bara vara glad att det är över, men jag mår bara så jävla dåligt. Vad fan gör man ensam i Malmö efter att ens våldsamma pojkvän lämnat en?

  • Svar på tråden Hotad och ensam i Malmö
  • Miss Skywalker

    Hur länge var ni tillsammans? Varför blev han arg? Är det säkert att han inte kan ta sig in där?

  • Jack Daniels

    Låt mig gissa: naiv kvinna och man med annan syn på förhållanden och kvinnor? Som man bäddar.......


    Lilla fröken, vi har varit ute o rest förr!
  • Anonym (L)

    Två år. Han blev arg för att han påmindes om någon grej och fick igen för sig att jag ljugit för honom.

    Nej. Han kan ta sig in. Han kan hämta nyckel i receptionen. Rummet står i hans namn.

  • Bibbidi
    Anonym (L) skrev 2018-12-18 18:36:17 följande:

    Två år. Han blev arg för att han påmindes om någon grej och fick igen för sig att jag ljugit för honom.

    Nej. Han kan ta sig in. Han kan hämta nyckel i receptionen. Rummet står i hans namn.


    Kan du boka in dig på ett nytt hotellrum någonstans? Om han är våldsam, och har bråkat, är det nog inte så smart att vara kvar där..... var ska han sova inatt? Chansen är stor att han kommer komma till hotellrummet.
  • Anonym (Stina)

    Jag tycker att du genast ska få tag på en tågbiljett hem, packa ihop och gå därifrån. Svara inte i telefon om han ringer, gå inte i fällan att få rätt eller prata ut. Bara dra från honom och återvänd aldrig.

    Se det som att du stött på en obehaglig främling så blir det lättare att gå därifrån - tänk om nån med tillgång till hotellrummet hade följt efter dig och rånat dig. Då hade du inte stannat och deppat eller hur? Bara gå därifrån.

  • Anonym (Stina)
    Jack Daniels skrev 2018-12-18 18:27:16 följande:

    Låt mig gissa: naiv kvinna och man med annan syn på förhållanden och kvinnor? Som man bäddar.......


    Din egen syn på förhållanden och på kvinnor verkar lämna en del att önska.
  • EmberEyes

    var befinner du dig nu? Är du i fara? Vill du PMa, jag finns i Malmö och kan hämta dig eller bara gå och ta en fika en stund eller vad som helst.

  • Aniiee

    Varför kan du inte ta dig hem förän imorgon? Kan du ta dig BORT idag? Till Göteborg eller Stockholm, till exempel? Det går definitivt både buss, tåg och flyg senare ikväll. Jag tycker inte du ska stanna på ett hotellrum som han har tillgång till.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (L)

    Jack Daniels... så jävla dum i huvudet du är. Håll käften. Du vet ju ingenting om någonting.

  • Anonym (L)

    Tack hörni, han kom, jag drog. Är nu på annat hotell som han inte känner till. Tågbiljetter var slut. Men nu sitter jag säkert tills jag åker hem imorgon.

  • Miss Skywalker
    Anonym (L) skrev 2018-12-18 19:59:21 följande:

    Tack hörni, han kom, jag drog. Är nu på annat hotell som han inte känner till. Tågbiljetter var slut. Men nu sitter jag säkert tills jag åker hem imorgon.


    Bra! Ignorera idioterna..
Svar på tråden Hotad och ensam i Malmö