• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 19 Dec 06:13
    910 visningar
    7 svar
    7
    910

    Trekant

    Jag har en intensiv fantasi om trekant som bara blir starkare för varje dag.När man tittat på porrfilmer om just trekant med en extra tjej med i sänghalmen så ser det så otroligt skönt ut.Men sitter och funderar på om det är värt att prova eller om det är bättre att det förblir en fantasi,jag vet inte.Min man och jag har pratat om detta och han skulle inte ha nåt emot om vi provade och tog in en extra tjej/ kvinna för en skön het lekstund.Han vet om att jag är bisexuell.För 7 år sen så råhånglade jag med en tjej och det käntes så bra och upphetsande.Vi var nära på att hamna i en trekant då för hon visade även stort intresse för min man.Hon ville ha oss båda två.Men då blev jag lite osäker och kanske lite smårädd och backade ur.Men tanken,suget och nyfikenheten har funnits där mer eller mindre hela tiden.Om vi nu bestämmer oss för att prova så kanske det är bättre att hitta någon intresserad tjej som inte tillhör vår bekantskapskrets men man kanske bör träffa denna tjej ett par gånger innan och se om det liksom klickar med henne.

  • Svar på tråden Trekant
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 19 Dec 09:38
    #1

    Men vart hittar man någon som skulle vara intresserad av att leka med mig och min man?????Man kan väl inte springa fram till första bästa tjej man ser och försöka ragga upp denna?

  • Äldre 19 Dec 09:47
    #2

    Kan kan man ju alltid. MEn man måste nog ofta räkna med ett nej.
    Annars är det väll BC som gäller

  • Mae201­9
    Äldre 4 Jan 21:16
    #3

    Är också inne på detta spår.. först var det bara en extra tjej som gällde. Men på senare tid har vi även börjat fundera på andra par. Funkar allt och man är tillräckligt öppna och kommunikativ känns det som betydligt fler och spännande konstellationer. :)

  • Anonym (A)
    Äldre 4 Jan 21:20
    #4
    Lahall skrev 2018-12-19 09:47:57 följande:
    Kan kan man ju alltid. MEn man måste nog ofta räkna med ett nej.
    Annars är det väll BC som gäller
    Håller med
  • älskam­igmuch­o
    Äldre 5 Jan 08:52
    #5

    Jag har haft många olika trekanter genom åren o kan inte annat än rekommendera. Du blir ju tydligt kåt av tanken o din man är väl som alla andra män jag träffat inne på att få knulla två etc. Helt normalt att du bangade den gången men kom igen! Jag har oftast blivit uppraggad på krogen. Börjat med tjejen o sedan har det fortsatt med dem båda o jag har alltid gillat att vara deras fantasi. Har även hjälpt vissa vänner men ta kanske inte nån nära väninna utan då hellre nån snygg bekant.

  • Anonym (Solbl­omma)
    Äldre 8 Jan 20:10
    #6

    De där skulle kunnat vara mitt inlägg. Min sambo har aldrig velat dela mig med någon annan inte ens en tjej... men efter att vi var ute i helgen jag blev lite för dragen ???? å råkade hångla med en tjej min kille ser detta å kommer fram till mig å börjar kyssa mig så jag sammanför dom???? nu kan vi inte tänka på något annat...

  • Äldre 8 Jan 20:14
    #7

    Jag har provat trekant vid fyra tillfällen,men då bara med en extra kille, inte med en extra tjej. Det var otroligt hett och självklart är det spännande och upphetsande att ha med en extra person! 


    Prata bara igenom det innan, så kommer det bli toppen!

Svar på tråden Trekant