• Äldre 20 Dec 23:23
    70 visningar
    2 svar
    2
    70

    Månad ut, månad in...

    Nu börjar det bli en jobbig väntan! Månad ut månad in, så kommer mensen!

    Missfall tidigt (6+) i mars! Sedan dess händer ingenting! Och då sexar vi regelbundet, dock har jag aldrig koll på ÄL då jag aldrig har såna där äggvita flytningar. Molande kan jag ha till p från vissa dagar i månaden så det är inget att förlita sig på. Tex just nu då mensen är slut idag så molar och maler det, alltså inget att gå på. Mensen är oregelbunden mellan 25-30 dagar, skiljer inte super mycket mellan dagarna men det börjar bli tröttsamt. Ska det vara såhär svårt?! Blir tokig!

    Någon som känner igen sig? *suck*

  • Svar på tråden Månad ut, månad in...
  • Äldre 22 Dec 10:17
    #1

    Jag kan rekommendera att du köper Clearblue digitala ägglossningstest, de har jag använt och de funkar jättebra.Man kan köpa dem på Apoteket eller Apotea.se

  • Äldre 3 Jan 13:07
    #2

    Känner absolut igen mig! Har dock inte försökt så länge som sen i mars. Men slutade med p-ring i somras och ingenting. Samma besvikelse varje månad när mensen kommer :(
    Skulle också varmt rekommendera dig att testa clearblur digital advance ägglossningstest. I alla fall ett par månader, just för att hitta när du har ägglossning. Det hjälpte mig med stressen.

    Nu blir jag ändå inte gravid, även om jag vet )både med ägglossningstester och att jag mäter min temp) att vi prickat in ägglossning mellan augusti-november.

    Längtar så efter en liten, har inga sedan tidigare varken jag eller sambon.
    All lycka till <3

Svar på tråden Månad ut, månad in...