• Anonym (Miniu)

    Tänder du på din partner?

    Hur attraherad blir du av din partner?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder du på din partner?
  • Anonym (Mr BP)

    Självklart tänder jag på min fru. Fortfarande efter dryga 15 års förhållande så räcker det med att jag tittar på henne så går jag igång oavsett om hon har kläder på eller ej. Hon är för mig den sexigaste kvinnan.

  • Anonym (Miniu)
    Anonym (Mr BP) skrev 2018-12-21 14:52:11 följande:

    Självklart tänder jag på min fru. Fortfarande efter dryga 15 års förhållande så räcker det med att jag tittar på henne så går jag igång oavsett om hon har kläder på eller ej. Hon är för mig den sexigaste kvinnan.


    Trevligt att höra!

    Ser hon bra ut objektivt sett oxå? Alltså välbevarad för åldern osv?
  • Anonym (Anonym (well...))

    Nej, jag tänder inte på min partner men jag älskar honom. Ett så bra team är vi väl inte för tillfället inte heller men vi är goda vänner.

  • Anonym (Mr BP)
    Anonym (Miniu) skrev 2018-12-21 14:58:40 följande:

    Trevligt att höra!

    Ser hon bra ut objektivt sett oxå? Alltså välbevarad för åldern osv?


    I mina ögon ser hon väldigt bra ut, hon får många komplimanger och ett och annat erbjudande på sin arbetsplats som kassapersonal. Tyvärr så tycker hon själv inte att hon ser bra ut. Visst finns det lite spår efter två graviditeter varav en slutade med kejsarsnitt men det stör mig inte det minsta, jag tycker snarare att det är en del av det sexiga och jag vet vad vi har fått för det. Hade jag kunnat ta dom kroppsliga spåren själv så hade jag gjort det.
  • Anonym (Miniu)
    Anonym (Mim) skrev 2018-12-21 15:08:02 följande:

    Tänder DU på MIN man?


    Är han het?
  • Anonym (Pelle)

    Efter 28 år tillsammans tänder jag fortfarande så in i på min fru.

    För mig är hon den sexigaste kvinnan som finns.

    Hon behöver bara visa sig naken för ett ögonblick för att jag ska bli hård som ett järnspett.

  • KimLinnefeldt

    Efter 20 år behöver jag lite startsträcka, sexchattar, läser porrnoveller innan för att komma igång. När vi väl är igång är hon galet sexig ännu vid 57. Slank, len, varm, luktar gott, smakar gott...

  • Anonym (Hon är mitt allt)

    Ja hon är mitt allt och jag Älskar henne mer för varje dag. Vi har börjat på vårt 23 år nu ????????

  • Anonym (underbart)

    Tänder hela tiden på henne. nykär som man är.

  • Anonym (Marie)

    Han ser bra ut, och han kan ge mej njutning. Men eftersom han så sällan vill ha sex och jag nästan alltid får ta initiativ så börjar min sexuella attraktion försvinna. Han börjar kännas som en trevlig hund, gosig och fin men ingen som väcker pirret. Synd eftersom vi har alla möjligheter till ostörd sex med utflugna barn.

  • Anonym (Tjej30)
    Anonym (Mr BP) skrev 2018-12-21 16:02:55 följande:

    I mina ögon ser hon väldigt bra ut, hon får många komplimanger och ett och annat erbjudande på sin arbetsplats som kassapersonal. Tyvärr så tycker hon själv inte att hon ser bra ut. Visst finns det lite spår efter två graviditeter varav en slutade med kejsarsnitt men det stör mig inte det minsta, jag tycker snarare att det är en del av det sexiga och jag vet vad vi har fått för det. Hade jag kunnat ta dom kroppsliga spåren själv så hade jag gjort det.


    Härligt att läsa att det finns män som du! Önskar ni var fler!
  • Pentra

    Ja, jag och min sambo har varit tillsammans i över 20 år och jag tänder fortfarande på honom. Och jag har fortfarande fantasier och önskningar gällande vad jag skulle vilja göra och utforska tillsammans med honom. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Fritiof)

    Det finaste som finns är när min fru kommer ut från badrummet endast iförd handduk på huvudet. Vi har varit ihop sedan 1993 och knullar en gång i veckan.

  • Anonym (jepps)

    Jag tänder på min pojkvän rejält! Han har typiska utseendet som jag tycker är så snyggt! Drömkille utseendemässigt.
    Långt mörkt hår, skägg, lång, blåa ögon och tatueringar, mums!!

  • Anonym (Bill)

    Tyvärr har det blivit sämre dom senaste åren. Hon har lagt på sig och åldern tar ut sin rätt. Dessutom sällan glad, hon har besvär med värk och sover dåligt, därför ofta trött och inte orkar ha sex. Visar sällan tecken på när hon vill ha sex, ger liksom inget gensvar när man gör sexuella närmanden. Jag har i princip slutat uppvakta henne sexuellt eftersom det blivit så många besvikelser genom åren, nu har jag lagt över på henne att säga till. Men då blir det typ "säga till" - jag får liksom inga signaler överhuvudtaget om att det kan vara läge - hon frågar bara om hon ska ta en dusch när vi ska lägga oss, och det är samma sak som att det är dags för sex. När vi väl kommer till sex är det ganska ok ändå. Men tyvärr är glöden borta, jag tänder inte alls på henne som jag gjorde för några år sedan. Har ju också att göra med att jag själv blivit äldre och är mer svårtänd än förr. Jag har senaste året blivit mer och mer orolig för hur vårt samliv ska utvecklas. Vid 60+ är sex fortfarande viktigt för mig. Det är alltid jag som styr vad som händer i sängen - hon har aldrig överraskat mig med nånting nytt och aldrig kommit med några önskemål - bara sagt ja eller nej till sånt som jag föreslagit. Oftast nej. 

    Börjar transformeras till en bitter gammal gubbe..Rynkar på näsan

Svar på tråden Tänder du på din partner?