• Anonym (Kaffedraken)

    BF i mitten av Maj 2019

    Hej.

    Tänkte kolla om det finns några här som har BF i mitten av maj som jag. Skulle vara kul om vi kunde följas åt ????

    Jag är 33 år, bor i en villa i Nyköpings kommun med min sambo och min son på 7 år.

    Jag väntar alltså mitt andra barn (min sambos första barn).????

    Skriv gärna en rad eller två så följs vi åt????

  • Svar på tråden BF i mitten av Maj 2019
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har bf 22/5!:) vårt andra barn, sonen är 11månader - så det blir tätt.. gick in i vecka 20 idag! :) är 32år..

    Vilken vecka är du i?

    Vi har RUL imorgon!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej! Har också bf nån gång i mitten på maj, rul imorgon för mig också! Mitt tredje barn, mår ganska dåligt och är så trött, längtar verkligen till Maj!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Laurenskan skrev 2018-12-27 22:09:38 följande:

    Hej! Har också bf nån gång i mitten på maj, rul imorgon för mig också! Mitt tredje barn, mår ganska dåligt och är så trött, längtar verkligen till Maj!


    Usch då. Trist att du mår så dåligt :( Jag har mått väldigt bra den här graviditeten (även den förra också). Så jag har haft tur. Det enda är väl att jag är trött. Ja maj får gärna närma sig lite fortare. Vilken vecka är du i nu? Jag går in i v. 22 idag :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    monn skrev 2018-12-27 20:31:30 följande:

    Jag har bf 22/5!:) vårt andra barn, sonen är 11månader - så det blir tätt.. gick in i vecka 20 idag! :) är 32år..

    Vilken vecka är du i?

    Vi har RUL imorgon!


    Jag har bf 14/5 och går in i v. 22 idag. Vill ni veta könet? :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Skönt att må bra! Jag börjar må lite bättre, tror det beror på att jag har vilat under ledigheten. Jag är i v.20 och väntar på datum för planerat snitt i början på maj, har två snitt bakom mig därför blir det snitt även tredje gången. Rul gick bra, allt såg ut som det skulle och det blir en tjej! Hur gick rul för er andra?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja ledighet gör mycket. Passar på att vila extra mycket då :)

    Rul gick också bra. Allt såg bra ut. Men hon var lite envis med att visa könet, men tillslut fick vi se att det var en tjej :)

    Namnet är redan klart, hon ska heta Novalie :)

    Har ni bestämt er för ett namn än?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej!

    Jag väntar mitt tredje och sambons första -ytterst oplanerade -barn, en pojke som är beräknad till den 16:e maj. Är 41 år och har två pojkar sen tidigare som kommer hunnit fylla 14 och 18 när den lille kommer. Lite läskigt att börja om efter så många år, men känns samtidigt väldigt bra :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2019-01-02 19:08:00 följande:

    Hej!

    Jag väntar mitt tredje och sambons första -ytterst oplanerade -barn, en pojke som är beräknad till den 16:e maj. Är 41 år och har två pojkar sen tidigare som kommer hunnit fylla 14 och 18 när den lille kommer. Lite läskigt att börja om efter så många år, men känns samtidigt väldigt bra :)


    Men vad kul för dig att få börja om med allt bebismys igen :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Milena34 skrev 2019-01-03 13:06:33 följande:

    Men vad kul för dig att få börja om med allt bebismys igen :)


    Sant :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hallå!

    Jag väntar mitt tredje (sambons första) barn i slutet på Maj. Har sedan tidigare två pojkar 9 och snart 11 år.

    Bor uppe i en by utanför Umeå och hakar gärna på här jag också!


    Vem fan är måtta och varför ska jag dricka me honom?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Milena34 skrev 2019-01-02 09:51:14 följande:

    Jag har bf 14/5 och går in i v. 22 idag. Vill ni veta könet? :)


    Vi ville veta - fick reda på att vi väntar en liten gosse till! Själva då?:)
  • Anonym (Kaffedraken)
    monn skrev 2019-01-10 20:18:31 följande:

    Vi ville veta - fick reda på att vi väntar en liten gosse till! Själva då?:)


    Ser ut att bli en pojke till här också :)
Svar på tråden BF i mitten av Maj 2019