Inlägg från: DeathByPickles |Visa alla inlägg
  • DeathByPickles

    Män/killar/homo-tjejer: väljer ni bort denna person på tinder?

    Absolut inte ett ja för någonting romantiskt eller sex (barn är icke-förhandlingsbart) och vänner känns långsökt att träffa på tinder. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Alma Matters) skrev 2018-12-24 21:19:00 följande:
    Varför inte?

    Sedan tänker jag att TS undrar om det finns något i det hon skriver som räcker för att välja bort henne oavsett hennes utseende.

    Utseendet har väldigt stor betydelse för nästan alla. Och de flesta män vill ha en snygg och smal kvinna.

    Varför inte ja, eller varför inte vänskap?


    Självklart är det vad Ts är ute efter att ta reda på, och jag skrev att det här med ungar är ett absolut nej för mig. :) Utseendet hamnar långt, långt ned på listan men det här med barn delar förstaplats. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Marcus) skrev 2018-12-24 21:46:18 följande:
    Förlåt min  nyfikenhet, men delar förstaplats med vad?

    Inte för att det har någonting med tråden att göra egentligen, men rasistiska, misogyna åsikter till exempel. Ickefeminister. Och en syn på djurträning/djurhållning som inte grundläggande stämmer överens med min egen. 


    Jag vill helst inte dela bostad heller, men det kan vara förhandlingsbart. Möjligtvis. Kanske. Eventuellt. Oskyldig 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Alma Matters) skrev 2018-12-24 22:08:38 följande:
    På hur man tränar djur, vem bryr sig?
    Jag gör. Med tanke på att det finns djur i hushållet är det rätt viktigt att en eventuell partner åtminstone inte har radikalt olika åsikter. Både för mig och för djuren. 
    Inga åsikter eller ingen förkunskap alls är bättre. :) 
    Klart man söker ett umgänge som prioriterar sådant man själv tycker är viktigt. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Alma Matters) skrev 2018-12-24 22:08:38 följande:
    På hur man tränar djur, vem bryr sig?
    Det brukar dessutom säga en hel del om en person - hur de förhåller sig till olika typer av djurhållning, hantering och träning. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Alma Matters) skrev 2018-12-24 22:08:38 följande:
    På hur man tränar djur, vem bryr sig?
    Det brukar dessutom säga en hel del om en person - hur de förhåller sig till olika typer av djurhållning, hantering och träning. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Marcus) skrev 2018-12-24 22:43:12 följande:
    Jag förstår, det där med djuren håller jag helt med dig om. Då jag har djur själv och lägger mycket tid på dem.

    Nej, dela bostad med någon annans avkomma är inte aktuellt för mig heller. Utan några kansken. Tungan ute
    Jag menade att dela bostad alls. Med någon.  Solig  Barn överhuvudtaget kommer inte på fråga, varken egnas eller andras och oavsett om de kommer befinna sig i bostaden eller inte. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Alma Matters) skrev 2018-12-24 22:29:09 följande:
    Den som inte är intresserad av djur bryr sig knappast om detta. Skulle aldrig dejta en feminist.
    Nej naturligtvis inte. Jag svarade på en fråga om vad Jag skrev först på Min lista. Du får givetvis både dejta och tycka som du vill. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Marcus) skrev 2018-12-24 23:17:16 följande:
    Nej, det är fint med en egen kupé.
    Sen kan man alltid gästspela när andan faller på.

    Precis så! 


    Alldleles för många tror att singelhushåll måste innebära ensamhet, och glömmer att man kan vara partners utan att sitta ihop. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    EmberEyes skrev 2018-12-25 19:33:57 följande:
    Vill du gifta dig med mig? HjärtaTungan ute
    Ptja.. så länge det är borgerligt, vi har öppet förhållande och  bor långdistans är jag inte omöjlig!  Solig
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Män/killar/homo-tjejer: väljer ni bort denna person på tinder?