• Äldre 25 Dec 18:30
    125 visningar
    8 svar
    8
    125

    Någon som snart ska börja med IVF och vill följas?

    Hej! Jag är 24, fyller 25 i Januari! Ofrivilligt barnlös i nu 2 år med en envis PCOS. Inga behandlingar har hjälpt och fick nyligen ett MA efter lågstimulering med FSH-sprutor.

    Ska nu börja IVF i januari och undrar om någon vill ha lite kontakt?

    Gå gärna in på min blogg där jag skriver av mig en hel del och kanske vi kan ha kontakt där?

    Berätta gärna om er själva!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-12-25 18:30
    Blogg: www.nouw.se/frokenm

  • Svar på tråden Någon som snart ska börja med IVF och vill följas?
  • Äldre 7 Jan 09:26
    #3
    JayCee skrev 2019-01-05 12:50:19 följande:

    Hej.

    Jag fyller snart 40 och har fått veta att vi troligtvis måste göra IVF pga dålig äggreserv och dåliga hormonnivåer. Kommer nog göra ett första försök i februari. Hade gärna gjort ett redan nu, men ska iväg på jobbresa så måste vänta.


    Hej! Okej tråkigt o vänta såklart... ska ni köra långa eller korta?
  • Äldre 7 Jan 09:28
    #4
    April2 skrev 2019-01-07 07:32:04 följande:

    Hej!

    Jag är 35 och vi ska snart påbörja första ivf-försöket. Har inga barn sedan tidigare och inte lyckats plussa på snart två års försök så hoppas verkligen att ivf kan hjälpa oss! Vi ska på vårt första besök hos kliniken nästa vecka, tyvärr lyckades min mens starta precis så blir antagligen att köra igång tidigt i februari. :)

    Det känns väldigt spännande men jag har så svårt att tro att vi någonsin kommer lyckas. Min sambo är mycket mer positiv som tur är.. ;)

    Kul att följas åt, jag håller tummarna för er!


    Hej o välkommen!

    Håller tummarna för er mer! Vet du varför ni inte lyckats? Vad har utredningar visat?:)

    Håller tummarna för er såklart! Jag hopps kunna börja ens sprutor i veckan!
Svar på tråden Någon som snart ska börja med IVF och vill följas?