Forum Första barnet - Gravid
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Bf September 2019

Ons 2 jan 12:21 Läst 0 gånger Totalt 3108 svar
    Visar endast inlägg av Septemberpyre - Visa alla inlägg
  • Ons 2 jan 12:21 #120
    setfire skrev 2019-01-02 11:13:04 följande:

Blev gravid utan mens emellan 8 veckor efter ett missfall (gissar jag), och fick 2-3 v på digitalt på julafton. Enligt app bf 30/31 augusti men då tänker jag att jag troligtvis går över åtminstone någon dag, så siktar ändå in mig på början av september. Kan ju diffa någon vecka fram och bak oavsett då jag inte har jättekoll och väntade lite extra med att ta graviditetstesten. Har en dotter som blir 4 i september. Känner mig stundvis inte gravid alls så funderar på att köpa ett digitalt igen och se om det står 3+ nu, men vågar inte riktigt.

Känner exakt samma! Är beräknad 7/9. Tar nytt test varannan dag för jag har inga symtom så det känns inte alls som jag kan va gravid :( blir orolig för mindre...
  • Ons 2 jan 21:22 #133 +1
    Mamanhattan skrev 2019-01-02 20:06:17 följande:

Är det fler här som inte har några som helst symptom? Jag är 5+1 och känner verkligen ingenting. Blir ju så nojig, och det går ju inte att släppa tanken på att det är nåt fel, även om man bara skulle vilja vara cool i några veckor till...

Samma här!! Tillochmed köpt hem grav stickor, dumt nog. Testar varje morgon, är på v 5+3. Men enligt min bästa vän är det helt normalt. Hon va likadan! Vi får försöka tänka positivt, jag brukar tänka att, jag är iaf fertil om jag lyckades en gång. Då kan jag nog lyckas igen! Om det nu är till någon hjälp :)
  • Ons 30 jan 07:11 #812
    Anonym (ak) skrev 2019-01-29 22:47:40 följande:

Hej! Måste bara få fråga. Min ''molnvärk'' ligger endast på vänstra sidan av livmodern. Är det där embryot växer tro? Ibland får jag ont i resten av livmodern också men inte lika ofta då värken på vänstra sidan är konstant. 

Har exakt samma, på vänster sida! Mest nattetid dock, konstigt nog. Ibland undrar jag också om det är ?ägget? som moler och ibland har jag blivit orolig att det är äggledaren så det är utomkveds. Men inatt för första gången fick jag exakt samma känsla på höger sida och insåg att det kanske kan vara ligamenten? Jag är i vecka 9!
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll