• Anonym (Kaffedraken)

    Jordbävning?

    Någon som kä de av en jordbävning i gävletrakten? Jag kände av en i malmö för några år sedan. Jävlig läskigt ljud.

  • Svar på tråden Jordbävning?
  • Anonym (Kaffedraken)
    faren skrev 2018-12-26 02:01:58 följande:

    Någon som kä de av en jordbävning i gävletrakten? Jag kände av en i malmö för några år sedan. Jävlig läskigt ljud.


    Jag var där, och kände nog samma som du? Det var skitläskigt, rent sagt.Förvånad
  • Anonym (Kaffedraken)

    Kände du också den där dova ljuden? Det varade  nog 2 minuter? Jag och min kompis, satt bara där och väntade på på bussen, tidig morgon, muller, vi blev som förstenade i någon minut. Men sen släppte det Ja, det var läskigt!, Vi skall nog vara lyckligt lottade som inte bor där det är verkliga jordbävningar? Denna lilla, blev ju inte ens en tsunami? men jag blev rädd? Blev du också rädd? Det var det där dova ihållande mullrande, som gjorde mig rädd.Förvånad

  • Anonym (Kaffedraken)

    Varför pratar du med dig själv förresten?


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Kaffedraken)

    Sen skall vi alltid veta, att dem som råkar ut för verkliga jordbävningar, vi skall skicka dem en tanke, för att vi är verkligen lyckligt lottade, att vi inte hamnade precis  där de jordplattorna ville dela sig, efter behag? Naturen kan vi inte råda över, men vi kan bistå de människor som råkar ut för jordbävningar, eller hur? Vem vet en trusts foundation, där man kan kan skicka pengar till offren i jordbävningar?

  • Anonym (Kaffedraken)
    faren skrev 2019-01-25 22:13:09 följande:

    Sen skall vi alltid veta, att dem som råkar ut för verkliga jordbävningar, vi skall skicka dem en tanke, för att vi är verkligen lyckligt lottade, att vi inte hamnade precis  där de jordplattorna ville dela sig, efter behag? Naturen kan vi inte råda över, men vi kan bistå de människor som råkar ut för jordbävningar, eller hur? Vem vet en trusts foundation, där man kan kan skicka pengar till offren i jordbävningar?


    Jag tror inte det finns någon (bra, pålitlig) för specifikt jordbävningar, men några av mina favoriter är REACT international, All Hands, CARE, International Relief Teams, Bill & Melinda Gates Foundation och Relief International.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Kaffedraken)

    ja, varför,pratar hon med sig själv? Den jordbegravningen var väl inte så farlig.

    Blev du rädd, lilla ts? Jag blev också jätte rädd, och drog ner mitt lilla barn i i källaren i ren pank, fast man skulle göra tvärtom. Vi är nog inte vana med naturkatastrofer här. Och va de kan innebära. Men hurdan skall man hinna veta att en jordbävning är på gång i Sverige?

    Ut med ungar, djur och allt i mitten, eller så långt man kan springa, vad vet jag, jag blev i alla fall totalt paralyserat, när jag hörde det där mullrade. Det var skitläskigt.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Aniiee skrev 2019-01-25 22:09:04 följande:

    Varför pratar du med dig själv förresten?


    jag har aldrig bott i Gävle. är jag hackat?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Aniiee skrev 2019-01-25 22:23:39 följande:
    Jag tror inte det finns någon (bra, pålitlig) för specifikt jordbävningar, men några av mina favoriter är REACT international, All Hands, CARE, International Relief Teams, Bill & Melinda Gates Foundation och Relief International.
    Det finns ju riktlinjer, men nu är jag  frustrerat, för jag har inte startat  denna tråd.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Du är


    faren skrev 2019-01-25 22:46:33 följande:
    Det finns ju riktlinjer, men nu är jag  frustrerat, för jag har inte startat  denna tråd.

    Du är inte hackad då dina inlägg kommer från samma ställe. Om du inte startat tråden så kanske du glömt att logga ut och någon i din närhet skämtar med dig. Vill du att jag raderar tråden? Ha det gott Charlotte
Svar på tråden Jordbävning?