• ElinElinElins

    Hur tidigt fick ni plus och när började ni testa?

    Vi har haft sex ca 3gr på min ÄL-vecka. Både precis innan och efter. Jag testade neg i morse, bim-11. Finns det fortfarande någon chans att jag är gravid? Har molvärk och har haft i ca 3 dagar, yrsel till och från och ett jäkla sug efter chips eller choklad. Hur tidigt fick ni plus och när började ni testa?

  • Svar på tråden Hur tidigt fick ni plus och när började ni testa?
  • Skruttan855

    Bim -11 är väldigt tidigt och chansen att ägget har fäst redan är ovanligt. Börja testa bim -5, vilket även det kan vara för tidigt. Jag vet tiden mellan äl och bim är en enda lång plågsam väntan. Håll ut så länge du kan är mitt tips, så slipper du bli besviken och stå och analysera svaga streck på gravtest.

  • cenchi

    De slutsatser jag kan dra från diverse BIM-trådar här är att de flesta får ett svagt plus ca 11 dagar efter ägglossning.. samt att det är bättre att ta ett digitalt test än ett streck-test då man slipper några tveksamheter :)

  • tjockobbe

    Bim -6 har jag fått supersvagt, knappt så man ser färg men ändå att det är något där. Bim -4 blev det tydligare :)

  • Leos Mamma 88

    Puffar den här tråden lite. Är nu på ÄL+6 och testade idag. Inget streck där inte... Och det kan jag ju faktiskt förstå, men jag kan liksom bara inte låta bli :)

Svar på tråden Hur tidigt fick ni plus och när började ni testa?