• Mittförstahjärta

    Umeå bf juli 2019

    Hej! Jag är 32 år och bor i umeå. Väntar mitt första barn med bf 24juli än så länge ska göra ett tidigt ultraljud i vecka 13 så då vet jag mer exakt datum. Finns det någon annan som väntar barn från umeå här?

  • Svar på tråden Umeå bf juli 2019
  • Sansja

    Förlåååt kan inte göra gubbar då blir det frågetecken haha, men man är ju van via sms att göra gubbar.

  • Sansja

    Vad kul med fler som är gravid! Jag väntar mitt andra barn ( har en dotter på 5 år ) men förra graviditeten så hade jag fler i min omgivning som var gravid vilket skiljer sig från denna gång. Många runt om kring har flyttat bland annat. Hur mår du hittills ?

  • lagomnorrut

    Okej :) Det är också mitt andra barn, har en dotter på 1.5 år. Vad tråkigt, känner inte heller någon annan som är gravid nu :)

    Jag mår superbra, all trötthet är som bortblåst :D Själv då?

  • Sansja

    Okej men vad skönt att tröttheten är bortblåst, jag är fortfarande trött emellanåt men inte lika mycket som för några veckor sedan :) har dock väldigt mycket växtvärk i magen och denna gång skiljer sig från min första graviditet då magen inte syntes förrän vid vecka 17 nån gång men magen syns redan :P hade varit roligt att dela denna graviditet med någon annan som också är gravid, någon som man kan dela upplevelser med och vardags bekymmer :)

  • Tjejuå

    Hej! Är 32år från Umeå. Är i v15 och väntar mitt 3dje i september, har En son på 14år och en på 11mån :)

    Känner inte heller någon i min närhet som väntar barn i år.

    Hur mår ni? Jag börjar må rätt ok just nu, och ser fram emot att vi går mot våren och sommaren :)

Svar på tråden Umeå bf juli 2019