• Svar på tråden BF september 2019
  • Apelsinpomelo

    Jag är beräknad i september med. Plussade i förrgår!

    Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook då vi inte kommer gå ut med det än.

    Skriva gärna till mig om ni vill vara med så bjuder jag in er. Tänkte inte att det skulle vara mer än 50st iaf så det inte blir för många

  • Kattis90

    Hej!

    Jag är 28 år gammal och är idag i v 5+1. Testade svagt positivt den 27/12 och sedan har det blivit starkare och starkare. Har två tidiga missfall bakom mig, ett i april -18 och ett i november -18. Är nu trött, lite yr, har molvärk, ömma bröst och ont i nedre delen av ryggen. Är både glad och väldigt rädd att det ska bli missfall igen. Skönt att få skriva av sig lite här! Enligt NC kommer bebisen den 6 september!

  • Saffranbulle

    Hej!

    Både jag och sambo är 23 år.

    Plussade lite svagt i julafton, var lite nojig i början om jag var gravid lr inte så köpte en digital test och testade och fick svar "gravid 2-3 veckor."

    Är i vecka 5 (4+6) nu. Min första symptom var svullen mage och brösten kom förra veckan.

  • Lizza85

    Hej, jag fick positivt test den 31 dec. Tror jag. Haha är beräknad den 10 sep.

    Jag vill gärna vara med i den hemliga gruppen på fb :)

    Jag är 33 år, gift och väntar mitt 6e barn. Jag och min man har 1 barn gemensamt innan. Annars har både han och jag 4 barn var med andra. Alltså, vi väntar vårat 10e barn.

  • Lizza85
    Apelsinpomelo skrev 2018-12-28 19:56:53 följande:

    Jag är beräknad i september med. Plussade i förrgår!

    Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook då vi inte kommer gå ut med det än.

    Skriva gärna till mig om ni vill vara med så bjuder jag in er. Tänkte inte att det skulle vara mer än 50st iaf så det inte blir för många


    Hej, jag är gärna med i den gruppen.

    Lisa Allarud heter jag där. :)
  • Spader10

    Plussade på annandagen. Bf 7/9. Jag är 37 år, har två barn sedan tidigare som är 7 och 9 år. Jag har inte så lätt för att bli gravid pga att jag sällan ägglossar spontant men med lite medicinsk hjälp har jag nu för tredje gången lyckats bli gravid. Jag mår alldeles utmärkt men å andra sidan började jag inte må illa förrän i v7 vid de två andra graviditeterna. Jag vill inte vara med i någon FB.grupp på grund av sekretess. Vissa saker vill man inte ska komma ut och det spelar ingen roll hur hemlig fb-grupper än är så läcker de som såll. Jag vill gärna vara med i gemenskapen här på Familjeliv där jag kan dela både smått, stort och kanske det som kan vara lite känsligt.

Svar på tråden BF september 2019