• eemiilye

    Köpa grejer innan man ens är gravid???

    Är det bara jag som vill börja handla grejer innan man ens är gravid? Snälla säg jag inte är ensam Oskyldig

  • Svar på tråden Köpa grejer innan man ens är gravid???
  • Tessaloniki

    Du är verkligen inte ensam. Det är mitt sätt att hantera varje månads förlust. Har massa söta kläder och ett helt stash av tygblöjor väntandes på vårat under...

  • Spnks
    eemiilye skrev 2018-12-27 22:02:34 följande:

    Är det bara jag som vill börja handla grejer innan man ens är gravid? Snälla säg jag inte är ensam 


    Nej, det skulle jag inte göra. Man har ingen aning om hur lång tid det tar innan man blir gravid. Jag tror inte att man tycker det är lika roligt längre med dom där söta bebiskläderna som bara ligger där i byrån när man är inne på tredje året som ofrivilligt barnlös.
  • sysop
    eemiilye skrev 2018-12-27 22:02:34 följande:

    Är det bara jag som vill börja handla grejer innan man ens är gravid? Snälla säg jag inte är ensam Oskyldig


    Nix du är med i en stor gemenskap, det är ganska vanligt och inget konstigt med det.
  • eemiilye
    Spnks skrev 2018-12-27 22:12:53 följande:
    Nej, det skulle jag inte göra. Man har ingen aning om hur lång tid det tar innan man blir gravid. Jag tror inte att man tycker det är lika roligt längre med dom där söta bebiskläderna som bara ligger där i byrån när man är inne på tredje året som ofrivilligt barnlös.
    Jag och mannen har försökt bli gravida i över 2år snart 3e året. Står i kö till utredning och ibland vill man bara handla för att man vet att någon dag i framtiden kommer vi ha en liten <3 Förstår hur du tänker, men en body då och då kan jag inte skada hihi
  • eemiilye
    Tessaloniki skrev 2018-12-27 22:11:23 följande:

    Du är verkligen inte ensam. Det är mitt sätt att hantera varje månads förlust. Har massa söta kläder och ett helt stash av tygblöjor väntandes på vårat under...


    Skönt och höra att man inte är ensam. Hoppas för det bästa för dig/er!
  • Spnks
    eemiilye skrev 2018-12-27 22:28:42 följande:

    Jag och mannen har försökt bli gravida i över 2år snart 3e året. Står i kö till utredning och ibland vill man bara handla för att man vet att någon dag i framtiden kommer vi ha en liten <3 Förstår hur du tänker, men en body då och då kan jag inte skada hihi


    Givetvis gör man det som känns bäst! För vissa kan det ju vara ett sätt att hålla hoppet vid liv om att det en dag kommer en liten parvel. Jag själv började inte köpa saker förens efter RUL. Visst, då var det heller inga garantier för att allt skulle gå vägen. Men allt kändes mycket säkrare när man hade fått se att allt såg bra ut. Men återigen, alla gör precis som dom vill.

    Håller tummarna för att det tar sig för er snart! Lycka till med allt.
  • Tessaloniki
    eemiilye skrev 2018-12-27 22:29:53 följande:

    Skönt och höra att man inte är ensam. Hoppas för det bästa för dig/er!


    Detsamma till er <3 alla hanterar barnlöshet på sitt sätt, det finns inget dåligt. Man kan alltid sälja kläder som blir oanvända också, om man nu råkat köpa något i fel storlek (vid säsongskläder). Sånt undviker jag dock just pga att man inte vet vilken storlek som kommer att gälla. Men bodies, blöjor och pyjamasar får man användning för oavsett tror jag.
Svar på tråden Köpa grejer innan man ens är gravid???