• Äldre 29 Dec 21:15
    79 visningar
    6 svar
    6
    79

    Hjälp mig tyda äl test, snälla!



    Hjälp!

    Är detta ett positivt eller negativt äl test?

    Står att test strecket ska vara lika stark, eller starkare än kontroll strecket..
  • Svar på tråden Hjälp mig tyda äl test, snälla!
  • Anonym (N)
    Äldre 29 Dec 21:49
    #1
    +1

    Negativt men snart positivt!

  • Äldre 29 Dec 22:22
    #2


    Tog ett till och detta är väll positivt?
  • Anonym (N)
    Äldre 29 Dec 23:19
    #3
    Rosblomman skrev 2018-12-29 22:22:58 följande:

    Tog ett till och detta är väll positivt?


    Yes!
  • Anonym (Sex innan)
    Äldre 30 Dec 10:52
    #4

    För att öka chansen till att bli gravid så ska du ha sex innan ägglossning också.

    Det är ju bra om ni får till der på ägglossningsdagen men säg att du har ägglossning om två dagar så kan du bli gravid om du har sex idag och sen inget mer.

    Spermierna överlever ju i minst 3 dagar i livmodern så har du sex innan så har du spermier på plats som väntar på ägget. Då behöver du heller inte vara orolig att du missar ägglossningen.

    När vi har planerat barn så har vi börjat haft sex ca 5 dagar innan ägglssning vilket har resulterats i 2 barn

  • Äldre 30 Dec 18:03
    #5

    Åh kan jag hoppa in här?

    Vad tror ni om detta?

  • Äldre 10 Jan 20:14
    #6

    Ja jag vet att man bör ha det innan ÄL också, men vi har varit bortresta så var lite svårt denna månad tyvärr. Blev iaf av då ÄL-testet visade sig positivt. Nu väntar man bara på att det ska ta sig.. denna väntan är så jobbig. har tagit gravtest imorse (dag 31) men var negativt. Brukar vanligtvis ha mens mellan 32-35 så den kommer väll närsomhelst, även fast man tycker att man har massa gravidsymtom. Suck.. :( 

Svar på tråden Hjälp mig tyda äl test, snälla!