• Aeel

    Svagt pos igår nej idag ??

    Hej! Jag gjorde ett gravtest på kom-7 och en på bim-6 och det tredje idag bim-5. (Vet att jag ör tidig m att testa men har svårt att bli gravid på naturlig väg, försökt i flera år så är otålig..

    Men igår visade det sig ett svaaaaaagt streck på stickan men idag ingen alls?? Något som varit med om det innan om det ej är MF? Natturin på första, morgon på andra och lunchurin på sista . Förhoppningsvis är det pga jag inte tog morgonurinen men blir såklart orolig..

  • Svar på tråden Svagt pos igår nej idag ??
  • Septemberpyre

    Gud va svårt.. jag vill inte ge dig för mycket förhoppningar men jag tog ett på morgonen och ett vid lunch samma dag, och det vid lunch var inte lika starkt. Längst upp är från lunch och det nedanför på morgonen. Längst ner är bim-5! Nu är mina förvisso lite starkare och detta var på bim-4. Och jag är mig veterligen gravid! :) så förhoppningsvis är ditt ännu starkare imon!

  • Jag är bara jag

    Så tidigt går det inte lita på vare sig svaga streck eller negativa test. Vänta tills BIM och testa då igen. Missfall pratar man inte om när man inte ens passerat BIM.

  • Septemberpyre

    Jag skulle vilja påstå att ts test från bim-5 är lika svagt som mitt är från bim-5 och jag är ju gravid. Så jag vill nog ändå säga att det iaf är pålitligt men jag håller med om att det från bim-6 var i starkaste laget! Som sagt, jag vill inte ge falska förhoppningar och jag vet att man slits mellan förhoppning och besvikelse men man kan ju också få drömma lite, om bara för en kort stund!

  • Aeel

    Aa känns himla spännande till imorgonbitti då jag ska testa! Kan verkligen inte vänta till bim ???? har hört att så länge man får streck ör man gravid, blev bara så orolig när strecket inte kom upp dagen efter ! Tack för svar ????

  • Aeel

    Ännu Svagare idag :( men syns om man kollar noga- försvann efter 15 minuter och de tidigare kom fram efter 20 minuter, borde va högre halt av hcg om de kom fram tidigare idag?:o lr om nåt hänt så blir de bara svagare...? Aldrig fått 2 sträck tidigare så försöker verkligen tolka allt ????


    Septemberpyre skrev 2018-12-30 15:57:58 följande:

    Jag skulle vilja påstå att ts test från bim-5 är lika svagt som mitt är från bim-5 och jag är ju gravid. Så jag vill nog ändå säga att det iaf är pålitligt men jag håller med om att det från bim-6 var i starkaste laget! Som sagt, jag vill inte ge falska förhoppningar och jag vet att man slits mellan förhoppning och besvikelse men man kan ju också få drömma lite, om bara för en kort stund!


  • Septemberpyre

    Attans, hoppades att få se ett starkt positivt från dig idag! Det är ju skumt, och hcg fördubblas väl varannan dag eller nåt sånt? Vilket märke är det på testet? Vågar inte svara på din fråga för jag vet inte, men har du symtom???

  • Aeel

    Anvöänt morgonurin idag :) och på

    Bim-6


    tjockobbe skrev 2018-12-31 10:25:28 följande:

    Använd morgonurin när du testar! Eller 2-4 timmars blåsa utan för mycket vätskeintag.


  • Aeel

    Jaa ... hoppas på en stegring imorgon eller på onsdag... vågar inte hoppas på för mycket nu:/ samtidigt så var set ju sträck... men ytterst svagt..


    Septemberpyre skrev 2018-12-31 09:16:38 följande:

    Attans, hoppades att få se ett starkt positivt från dig idag! Det är ju skumt, och hcg fördubblas väl varannan dag eller nåt sånt? Vilket märke är det på testet? Vågar inte svara på din fråga för jag vet inte, men har du symtom???


  • Aeel

    Blöder näsblod nu från ingenstans, läst att det kan va tidigt grav symptom ???? så förväntansfull på testet,


    Aeel skrev 2018-12-31 13:59:49 följande:

    Jaa ... hoppas på en stegring imorgon eller på onsdag... vågar inte hoppas på för mycket nu:/ samtidigt så var set ju sträck... men ytterst svagt..


  • Septemberpyre

    Åh hoppas hoppas! Det är ju ett gott tecken. Själv vaknade jag med typ 10 nya finnar på julafton och tänkte, det här är skumt. (Brukar inte ha det). Du får uppdatera imorgon!

  • Aeel

    Har finnar i vanliga fall, men tycker jag fått mer nu ön annars, brukar få

    1-2 innan mens, nu har jag fått 10st innan mens ????

    Om det är så att jag är gravid, o du i typ samma tid, borde vi kunna hålla kontakten ???? känner ingen som är gravid nämligen!


    Septemberpyre skrev 2018-12-31 15:47:19 följande:

    Åh hoppas hoppas! Det är ju ett gott tecken. Själv vaknade jag med typ 10 nya finnar på julafton och tänkte, det här är skumt. (Brukar inte ha det). Du får uppdatera imorgon!


  • September89
    Aeel skrev 2018-12-30 15:02:04 följande:

    Hej! Jag gjorde ett gravtest på kom-7 och en på bim-6 och det tredje idag bim-5. (Vet att jag ör tidig m att testa men har svårt att bli gravid på naturlig väg, försökt i flera år så är otålig..

    Men igår visade det sig ett svaaaaaagt streck på stickan men idag ingen alls?? Något som varit med om det innan om det ej är MF? Natturin på första, morgon på andra och lunchurin på sista . Förhoppningsvis är det pga jag inte tog morgonurinen men blir såklart orolig..


    Så som stickan i mitten ser ut fick jag en gång då jag inte var gravid :/ men du har ju testat väldigt tidigt så självklart kan det fortfarande bli positivt. Håller tummarna för det!
  • Septemberpyre
    Aeel skrev 2018-12-31 18:54:54 följande:

    Har finnar i vanliga fall, men tycker jag fått mer nu ön annars, brukar få

    1-2 innan mens, nu har jag fått 10st innan mens ????

    Om det är så att jag är gravid, o du i typ samma tid, borde vi kunna hålla kontakten ???? känner ingen som är gravid nämligen!


    Kan vi göra! :) jättekul! Oavsett om det blir okt eller nov!
  • Cis

    Har du fått din mens ännu? Jag hade samma problem i början av året med svaga positiva som blev svagare och sen negativa innan bim 5 Jan (hade även kraftiga gravsymtom) min mens kommer inte igång :/ har bara bruna flytningar av och till med endel klumpar.

  • nathalieejj

    Jag hade samma, fick 2 solklara plus, dagen efter helt blankt sen kom mensen :/ antagligen tidigt missfall

  • Aeel

    Hej! Sry för sent svar! Men jag fick ju min mens, tidigt MF kunde konstateras efter blodprov.. .. varit bäbisverkstad här hemma sen dess, har nu ÄL igår/idag och hade 2 äggblåsor på 21-22mm. Någon här som vet om båda släpper??

Svar på tråden Svagt pos igår nej idag ??