• Anonym (B)

    Nyfiken

    Hej på er!

    Jag är gift närmar mig 40, min fru och jag har ett mycket bra sexliv, kanske inte har sex riktigt så ofta man hade önskat men med jobb, barn och allt annat får man ta det man får :)

    Har alltid set mig som hetro men senaste året har jag börjat blivit nyfiken på hur det skulle vara att vara med en annan man... Men grejen är att jag dras inte till mäns utseende, inte heller intresserad av penetrationssex (varken ge eller ta) utan igentligen bara känna på en annans man kuk...

    Funderar på att höra med frugan om vi kanske skulle bjuda in en man till. Är inte intresserad av att vara otrogen.

    Vet igentligen inte vad jag vill med tråden, kanske skriva av mig lite...

    Vad tycker ni? Är det bäst att låta det vara en fantasi eller ?man lever bara engång? och köra på.

  • Svar på tråden Nyfiken
  • Anonym (Känna på min)

    Hej ????

    Var bor du någonstans? Du får gärna känna på min kuk. Jag är sugen på hur det är att vara med en man och få känna på en kuk, och om det känns bra så kanske vi ju känna och klämma på varandras kukar och se vad det leder till. Jag finns i Skåne i Malmö trakten. ????

  • Anonym (Ano.)

    Var finns du? Tänker du dela med dig frugan också? Kan mer än gärna stå till tjänst åt både dig och frugan :)

  • Anonym (B)

    Oj, tacksam för erbjudanden

    Nu var ju detta inte tänkt som en kontaktannons utan kanske mer om någon har haft liknande funderingar och kanske gjort slag i saken & om det isåfall var som ni tänkt eller har andra tankar i frågan...

  • Anonym (Gaytastik)

    Om det tänder dig och din fru, varför hålla tillbaka? Kör på!

Svar på tråden Nyfiken