• Anonym (Ts)
    Äldre 1 Jan 00:50
    606 visningar
    53 svar
    53
    606

    Vad gjorde ni på tolvslaget.

    Själv satt jag med hunden medan mannen satt med den yngsta som hade svårt att sova pga fyrverkerierna.

  • Svar på tråden Vad gjorde ni på tolvslaget.
  • Äldre 1 Jan 21:32
    #41
    +2
    Anonym (Anonym) skrev 2019-01-01 21:01:06 följande:

    Låg i soffan hemma hos min mamma och grät, för att jag nyss gjort en abort som jag egentligen inte ville göra men kände mig tvingad till. Alla andra tillställningar var vänner och deras partner, och jag pallade inte gå med och vara den enda singeln som alltid. Grät och skakade. Till sist slog klockan tolv, hörde lite fyrverkerier från soffan, och sen gick jag och la mig. Lätt värsta nyår någonsin.


    Usch, va jobbigt det låter. Du har min medkänsla. Även om 2019 inleddes med tårar hoppas jag det ska bli bättre för dig.

    Allt gott till dig!
  • Anonym (Kesa)
    Äldre 2 Jan 08:25
    #42

    Hade fullt upp med att släcka en brand på balkongen efter nån jävla idiot skkjutit mot huset...

  • Anonym (Ann Ahl)
    Äldre 2 Jan 08:29
    #43
    -1

    satt på toa och bajsade

  • Äldre 2 Jan 17:49
    #44
    Anonym (H) skrev 2019-01-01 21:08:32 följande:

    Vi stod ute o kolla på fyrverkerier och drack skumpa. 5min senare öppnar jag ett medd som bevisa att min sambo varit otrogen. Yay me, nu kan året omöjligt bli sämre.


    Hur har det gått?
    Är sambon numera ett ex?
  • Äldre 2 Jan 17:49
    #45
    Anonym (Kesa) skrev 2019-01-02 08:25:39 följande:

    Hade fullt upp med att släcka en brand på balkongen efter nån jävla idiot skkjutit mot huset...


    Idioter finns det gott om.
    Sicket jäkla rikspucko.
  • Äldre 2 Jan 17:50
    #46

    Vi stod ute och tittade på fyrverkerierna, smäller inga egna.
    Skålade med varandra:jag, sonen, mannen,grannar och kompisar.

    Det var en lugn nyår, jag jobbade till 20.

  • Äldre 2 Jan 18:19
    #47

    Var i Trondheim hos svärföräldrarna och skålade med bubbel och kysste min drömkvinna.

  • Anonym (Ensam­)
    Äldre 2 Jan 19:27
    #48

    Jag var ensam, första gången på många år om ens någonsin på Nyårsafton. Mina tonåringar var hos sin pappa, och i år bjöd han in några fler så jag platsade inte... annars brukar vi fyra alltid fira tillsammans, trots att vi är skilda. Kändes lite kymigt.

    Men det gick bra, jag lagade en god middag bara åt mig själv (oxfilé, hemlagad potatisgratäng, hemlagad bea), och det var mer än vad dom fick hos min exman, för han kan inte laga mat. Satt sedan på Flashback, där det fanns fler som firade ensamma. Vid 23:15 parkerade jag mig framför TV:n med en stor kartong lyxiga likörpraliner, och såg programmet från Skansen. Det var egentligen bra Sissela som var bra. Och Persbrandt. Ingen champagne i år, för jag vill inte komma in i vanan att dricka ensam.

    Efter Persbrandt gick jag ut på altanen och såg de lokala fyrverkerierna. De var finare än vanligt i år. 

  • Äldre 2 Jan 20:58
    #49

    Skålade med mig själv med rosa skumpa. Sedan åkte jag på fest hos en nära vän.

  • Anonym (A)
    Äldre 2 Jan 21:43
    #50

    Skålade med maken och kramades.

  • Anonym (H)
    Äldre 2 Jan 21:47
    #51
    Whitehorse1979 skrev 2019-01-02 17:49:19 följande:

    Hur har det gått?

    Är sambon numera ett ex?


    Kan uttrycka mig som så att det är komplicerat, jag vet varken ut eller in.
  • Anonym (:-()
    Äldre 3 Jan 02:13
    #52

    Jag blev utsatt för sexuella övergrepp.

    Fortfarande inlåst på psyket pga självmordstankar

  • Anonym (He)
    Äldre 3 Jan 04:16
    #53
    +1

    Jag och sambon var hemma hos hans föräldrar. Skålade med julmust och gick ut och såg på fyrverkerierna på altanen.

    Skönaste nyårsafton någonsin.

Svar på tråden Vad gjorde ni på tolvslaget.