• MammaMu89

    Nån som kan tyda såå orsäker

    Någon som vill hjälpa mig att tyda ?

    Tog detta på bim -4 och har nu 2 dagar kvar till bim

    Men ser ett sträck men kan de ca spökstreck?

  • Svar på tråden Nån som kan tyda såå orsäker
  • Desire223

    Otroligt svårt att säga. Har du fler? Isåfall borde det ju ha blivit starkare om du testar imorgon tex.

  • MammaMu89

    Har beställ hem flera då dom jag tog i morse (av annat märke) också va svaga. Bim-2 ännu men lägger in bild på dom med ( som 2 som ät ihop är samma dag den andra är från igår.

  • Desire223
    MammaMu89 skrev 2019-01-02 15:58:32 följande:

    Har beställ hem flera då dom jag tog i morse (av annat märke) också va svaga. Bim-2 ännu men lägger in bild på dom med ( som 2 som ät ihop är samma dag den andra är från igår.


    De där jäklarna gav mig streck flera dagar i rad så jag trodde jag var gravid. Fick mens på julafton och blev helt knäckt. Kommer aldrig använda dem igen, blä! Men tycker de där strecken är ganska tydliga, men färglösa? Tycker också de borde blivit starkare. Samtidigt konstigt om det ser ut som plus på så många, fast det gjorde det ju för mig ... svårt.
  • MammaMu89
    Desire223 skrev 2019-01-02 16:08:55 följande:

    De där jäklarna gav mig streck flera dagar i rad så jag trodde jag var gravid. Fick mens på julafton och blev helt knäckt. Kommer aldrig använda dem igen, blä! Men tycker de där strecken är ganska tydliga, men färglösa? Tycker också de borde blivit starkare. Samtidigt konstigt om det ser ut som plus på så många, fast det gjorde det ju för mig ... svårt.


    Ja de är skit svårt å läsa av, har själv dock aldrig fått falsk positivt innan men man vet ju aldrig heller. Aldrig använt dessa tester innan. Ja men får nog tålmodigt vänta tills fredag när bim ska vara å testa med ett annat test en dessa sista
  • Desire223
    MammaMu89 skrev 2019-01-02 16:20:06 följande:

    Ja de är skit svårt å läsa av, har själv dock aldrig fått falsk positivt innan men man vet ju aldrig heller. Aldrig använt dessa tester innan. Ja men får nog tålmodigt vänta tills fredag när bim ska vara å testa med ett annat test en dessa sista


    Har aldrig hänt mig tidigare heller så började undra om de gjort om eller gjort fel på de testerna jag köpte. Blev så jävla besviken dock så jag vägrar köpa dem flera gånger, haha. Ja men spännande! Jag håller tummarna för dig.
  • MammaMu89

    Förstår de, galet att de ens kan va möjligt till ett falskt pos, borde liksom inte gå.

    Jag gjorde ett nytt idag med rfsu (så 3:de märket haha)

    Å visa även där ett svagt pos

  • Meili
    MammaMu89 skrev 2019-01-03 15:08:17 följande:

    Förstår de, galet att de ens kan va möjligt till ett falskt pos, borde liksom inte gå.

    Jag gjorde ett nytt idag med rfsu (så 3:de märket haha)

    Å visa även där ett svagt pos


    Det där ser positivt ut! Vågar på mig att säga grattis :D
  • MammaMu89
    Meili skrev 2019-01-03 15:14:50 följande:

    Det där ser positivt ut! Vågar på mig att säga grattis :D


    Tack snälla
  • Desire223
    MammaMu89 skrev 2019-01-03 15:08:17 följande:

    Förstår de, galet att de ens kan va möjligt till ett falskt pos, borde liksom inte gå.

    Jag gjorde ett nytt idag med rfsu (så 3:de märket haha)

    Å visa även där ett svagt pos


    Det där ser definitivt positivt ut! Stort grattis :)
  • MammaMu89
    Desire223 skrev 2019-01-03 16:27:53 följande:

    Det där ser definitivt positivt ut! Stort grattis :)


    Tack snälla:)
  • Annapanna87
    MammaMu89 skrev 2019-01-03 15:08:17 följande:

    Förstår de, galet att de ens kan va möjligt till ett falskt pos, borde liksom inte gå.

    Jag gjorde ett nytt idag med rfsu (så 3:de märket haha)

    Å visa även där ett svagt pos


    Ser positivt ut! :) grattis :)
  • Anonym (J)
    Desire223 skrev 2019-01-02 16:08:55 följande:

    De där jäklarna gav mig streck flera dagar i rad så jag trodde jag var gravid. Fick mens på julafton och blev helt knäckt. Kommer aldrig använda dem igen, blä! Men tycker de där strecken är ganska tydliga, men färglösa? Tycker också de borde blivit starkare. Samtidigt konstigt om det ser ut som plus på så många, fast det gjorde det ju för mig ... svårt.


    Men du var kanske gravid? Fick tidigt missfall? Väldigt vanligt. Inte testens fel när folk ska testa så himla tidigt.
  • Desire223
    Anonym (J) skrev 2019-01-03 19:47:58 följande:

    Men du var kanske gravid? Fick tidigt missfall? Väldigt vanligt. Inte testens fel när folk ska testa så himla tidigt.


    Nej det var jag inte eftersom jag gjorde ett även på julafton som såg positivt ut, medan clearblue digital sa inte gravid på samma kiss.
Svar på tråden Nån som kan tyda såå orsäker