• Babie1

    Se hit!! Fort! Nidblödning eller inte!?

    Hej,

    Nu är det så att jag undrar om det kan vara Nidis eller mens..

    Jag har en cykel på 30 dagar och mensen brukar alltid komma på prick 30 eller kan vara 2-3 dagar försenad. Och har aldrig fått mellanblödming och aldrig kommit förtidigt.

    Jag har normalt mens i 5 dagar.

    Nu har jag haft sorts blödning med mensvärk, började 29/12 och slutade den 1/1, jag ska ha mens nästa gång mellan 8-10/1.

    Det börjar med lite men sen andra dagen så kom det ganska mycket.. Sen dom 2 sista dagarna så har det vart vattnig men rött.. Men den bettede som inte som min mens brukar göra så kommer det hela tiden ser det på Tampongen.. Jag var tvungen att ha tampong nu dom här dagarna så jag kunde delvis se hur det har kommit och jag märke att eftr andra dagen så hade jag ingenting på Tampongen.. Då tänkte jag så måste den ha slutat men eftr flera timmar så kom det lite till... Så hade det hållit på i 4 dagar.. Den hade kommit fram och tillbaka..

    Så förvirrad.

    Hoppas det är någon som har vart med om likande eller om det är mensen som kom 10 dagar tidigare när min mens aldrig kommit tidigare.

  • Svar på tråden Se hit!! Fort! Nidblödning eller inte!?
  • Babie1

    Hade mensvärk i 2 dagar av och till..

    När jag har mens så har jag bara mensvärk i 1 dag.

  • Anonym (T)

    Min nidblödning (eller vad det nu var för blödning jag fick, vet fortfarande inte) kom på BIM-5 och var mörkbruna flytningar med några droppar av färskt blod. Det var inte så mycket och trosskydd räckte. De blodblandade flytningarna höll i sig i fem dagar för att sen upphöra helt.

    Vill med detta mest skriva att man kan få alla möjliga sorters flytningar eller små blödningar och ändå vara gravid, men det kan ju också vara mensen. Jag var övertygad om att mina flytningar var mensen som uppträdde lite tokigt, men uppenbarligen inte ????

  • Babie1

    Jag hoppas verkligen att det är en Nidis (men ska inte hoppas för mycket blir bara besviken då) för jag har velat haft barn sen jag var 15 och nu är 26 år, så man hopas ju extra nu eftersom man hat haft den där konstiga blödningen..

Svar på tråden Se hit!! Fort! Nidblödning eller inte!?