• Äldre 2 Jan 21:10
    863 visningar
    0 svar
    0
    863

    Någon med barnlängtan som skulle vilja prata med någon som också längtar?

    Helt ny här men gör ett försök:


    Är i 25års åldern med sambo och vi har försökt få barn i ca 1,5år och jag längtar väldigt väldigt mycket. Vi har gjort fertilitetsutredning och jag har fått veta att jag har PCO och har nu börjat med Letrozolbehandling och hoppas hoppas att det ska leda till en graviditet snart!

    Jag har inga vänner som är i samma "stadie i livet" (dem är singlar och skaffa barn är absolut inte aktuellt för dem) och jag känner mig lite ensam. Hade velat hitta någon att skriva med eller kanske umgås med som också längtar. Kan vara någon som precis bestämt sig för att börja försöka eller någon som försökt länge eller någon däremellan. Är öppen för alla nya kontakter! 

    Övrigt om mig; jag och sambon letar efter vårt drömhus på landet, jag har ett stort intresse för kost och hälsa, gillar att träna, är intresserad av genuspedagogik och jämställdhet, älskar att vara ute och äter vegetariskt. 

    Vet inte om denna tråd hamnar rätt, men om du hittar den och tycker jag skriver till dig skulle jag bli jätte glad om du skickar ett meddelande till mig.

Svar på tråden Någon med barnlängtan som skulle vilja prata med någon som också längtar?