• Äldre 3 Jan 14:45
    90 visningar
    5 svar
    5
    90

    Graviditetssymtom eller inbillning?

    Dem senaste dagarna så har jag haft mycket mer flytningar än vanligt, känns som att jag har mensvärk i princip hela tiden. Fick ett sug häromdagen på apelsinjuice o jag är inte speciellt förtjust i det men har druckit det nästan konstant dem senaste dagarna. Har även varit extremt trött och hungrig dem senaste två dagarna. Så pass att jag fick åka till Max igår kväll o köpa mat för jag var så hungrig :) Somnade på soffan strax innan åtta i går kväll o vaknade typ vid nio o var superhungrig. Pojkvännen sa till o med att han aldrig har sätt mig äta så mycket.

    Ska ha mens mellan 7/1-9/1.

    Symtom eller bara inbillning?

    När kan jag testa?

  • Svar på tråden Graviditetssymtom eller inbillning?
  • Anonym (A)
    Äldre 3 Jan 14:49
    #1

    Det kan vara symtom och det behöver inte vara symtom. Symtom säger noll. Man kan ha alla symtom och inte vara gravid och man kan vara gravid trots inga symtom.

    Man kan testa tidigast 6-7 dagar efter ägglossning, då är det möjligt att plussa men väldigt liten chans. Normalt ska man testa på bim. Många plussar dock någon/ett par tidigare än det.

  • Anonym (Sus)
    Äldre 3 Jan 20:29
    #2

    Spännande, jag har samma symtom och har bim nästa vecka också :)

  • Äldre 3 Jan 20:51
    #3

    Anonym (sus)

    Vad kul. Har du oxå halsbränna eller är det bara jag?

    När ska du testa?

    Jag tänkte testa imorgon bitti :)

    Hoppas verkligen innerligt att jag får det där plusset.

  • Anonym (Sus)
    Äldre 4 Jan 08:41
    #4

    Nej ingen halsbränna!

    Förväntar mig ingenting men hoppas såklart på att det ska vara något ?? Åh vad kul, skriv gärna hur det går! Jag väntar tills BIM innan jag testar, ska försöka iallafall ??

  • Äldre 4 Jan 10:00
    #5

    Testade i morse o neg, kom lite blod på pappret när kag torkade mig så antar att det är mensen. Den är väldigt oregelbunden

Svar på tråden Graviditetssymtom eller inbillning?