• Anonym (Kl)
    Äldre 3 Jan 23:42
    69 visningar
    24 svar
    24
    69

    Ser klänningen lite too-much ut mig?

    Hej!

    Ska på på en tjejkompis fest till helgen och jag är lite osäker över min nya klänning, jag är storbystad och har aldrig haft sånna klänningar förr för det är svårt att hitta fina och eleganta modeller/former på klänningar, men pojkvännen vill att jag ska bära den.. men det kanske syns att jag är osäker och obekväm och ser brösten förresten lite hängiga??

    Ärliga svar uppskattas!

  • Svar på tråden Ser klänningen lite too-much ut mig?
  • Jonas8­16666
    Äldre 3 Jan 23:43
    #1

    Ser snygg ut, inte för mycket alls tycker jag

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 3 Jan 23:43
    #2

    Ser läckert ut! Jag hade haft den:)

  • Anonym (Kl) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 23:46
    #3

    Oj det var positivt! :) min första reaktion var att den satt bra men ju mer man tittade sig sj i spegeln så blev klänningen plötsligt lite genomskinligt och för mycket 

  • Jonas8­16666
    Äldre 3 Jan 23:47
    #4
    -2

    Väldigt fin klänning , singeltjej ? Mamma ?

  • Äldre 3 Jan 23:47
    #5

    Fin men jag hade kortat av den till ovanför knäna:) på överdelen sätt den snyggt!

  • Äldre 3 Jan 23:52
    #6
    +1

    Toppensnygg! Inte för mycket alls. 


    Jag håller med ovanstående om att det finns utrymme att korta upp kjolen lite om du vill. Annars är den finfin som den är. Mycket smickrande! :)
     


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Äldre 3 Jan 23:55
    #7

    Varför skulle den vara för mycket?

    Den är jättefin!

  • Anonym (Kl) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 23:58
    #8
    +1

    Ja jag tänkte oxå på att korta ner den bara lite grann, annars har den bra längd över knän tycker jag. Jag önskar ju att den fanns i en överkropps modell :) hade suttit sååå snyggt med ett par svarta utsvängda byxor!

  • Jonas8­16666
    Äldre 4 Jan 00:13
    #9

    Kanon bra

  • Anonym (X)
    Äldre 4 Jan 00:22
    #10

    Snygg.

Svar på tråden Ser klänningen lite too-much ut mig?