• Hilda456

    överaktivt immunförsvar (Marie fertilitetsplus)

    Så himla besviken! Vi har haft tre missfall på fyra år, och stod i kö för IVF när vi plötsligt blev gravida av oss själva. Kontaktade direkt kvinnokliniken i Falun, men de säger bara att trombyl inte har någon bevisad effekt och de vägrar ge någon ytterligare hjälp. Men om man får IVF kunde de behandla med nån medicin fick vi höra vid inledande samtal där.

    Var dit för ett VUL igår, men de kunde inte hitta fostret. Vi ska komma tillbaks nästa vecka för att se om det bara är yngre än vi tror, men jag har noll hopp kvar. Enligt beräkning är jag i vecka 7, och de sa att jag borde kunnat göra VUL redan förra veckan. Så j*la uppgiven.

  • Hilda456
    UndrandeSökare skrev 2019-07-20 16:06:04 följande:

    Om du misstänker att det är ditt immunförsvar som orsakar missfallen så kontakta Dr D på Life clinic i Aten och res dit och gör en utredning där. Han är utbildad läkare och mycket mer kunnig är barnmorskan Marie i Stockholm(Fertilitetplus).


    Tack, får se hur det går på torsdag, men räknar med att vi får börja om igen, och då ska vi definitivt kolla upp Life Clinic
Svar på tråden överaktivt immunförsvar (Marie fertilitetsplus)