• Minmillis

    FLYTNINGAR INNAN BIM

    Ursäkta rubriken haha!

    Men jag har två barn sedan innan och innan jag plussade båda gångerna har jag haft ägglossnings liknande flytningar men inte riktigt lika elastiska innan jag plussat! Denna månaden har jag inte dessa flytningar vilket får mig att känna att jag troligtvis inte kommer plussa. Denna gången är dem mer mjölkiga och våta typ.

    Så för att försöka hålla hoppet uppe denna månaden tänkte jag kolla med er andra som har barn sedan innan! Hur såg era flytningar ut innan bim när ni plussat?

    Kram en otålig mamma som inte orkar sitta snällt o vänta på bim!

  • Svar på tråden FLYTNINGAR INNAN BIM
  • Anonym (A)

    1:a graviditeten - I stort sett inga flytningar innan bim, bara lite lite vattniga.
    2:a graviditeten - Väldigt mycket vattniga flytningar (så pass vått att det kändes som jag konstant kissat på mig). 
    3:e graviditeten - Ganska mycket vattniga flytningar men inte riktigt så mycket som med den andra. 
    4:e graviditeten - I stort sett inga flytningar. 
    5:e graviditeten - Lite ägglossningsliknande flytningar en dag, i övrigt inga flytningar.

  • Minmillis
    Anonym (A) skrev 2019-01-04 15:38:17 följande:

    1:a graviditeten - I stort sett inga flytningar innan bim, bara lite lite vattniga.

    2:a graviditeten - Väldigt mycket vattniga flytningar (så pass vått att det kändes som jag konstant kissat på mig). 

    3:e graviditeten - Ganska mycket vattniga flytningar men inte riktigt så mycket som med den andra. 

    4:e graviditeten - I stort sett inga flytningar. 

    5:e graviditeten - Lite ägglossningsliknande flytningar en dag, i övrigt inga flytningar.


    Så underbart att du haft olika flytningar för har symtom på o va gravid men pga att jag inte har ?dem där flytningarna? som jag haft innan så har jag typ ställt in mig på mens xD men då kan ja va gravid även fast ja inte har äl liknande flytningar :D
  • ballerinakakaoreo

    Jag fick ökade, vita och krämiga flytningar under min graviditet. Det började efter ägglossningen och höll i sig till v.10 då jag fick missfall. 

  • nathalieejj

    Jag hade gula krämiga, ser nästan ut som snor hahah! Nu är jag på äl+3 och har gula men dom är mer klibbiga och trådar sig.

Svar på tråden FLYTNINGAR INNAN BIM