• Anonym (Ja, jag vet.)
    Äldre 5 Jan 05:02
    145 visningar
    14 svar
    14
    145

    Jag har, av oklara skäl, stämplats med narcissistisk personlighetsstörning. Ställ era frågor.

    Psykiatrins kritik mot min person har ingen grund i den objektiva verkligheten. Jag kommer ändå besvara era spörsmål, med syfte att ge er den korrekta bilden av mig.

    Ta nu detta unika tillfälle i akt.

  • Svar på tråden Jag har, av oklara skäl, stämplats med narcissistisk personlighetsstörning. Ställ era frågor.
  • Anonym (?)
    Äldre 5 Jan 09:22
    #1

    Varför anser du att diagnosen är fel?

  • Anonym (XY)
    Äldre 5 Jan 09:31
    #2

    Du tycker inte att det är lite narcissistisk av dig att anta att folk är intresserade av din felaktiga diagnos? :)

  • Anonym (A)
    Äldre 5 Jan 09:36
    #3

    Har du sårat någon någon gång under ditt liv, märkte du av det själv då? Kände du då empati för den personens upplevelse eller tänkte och kände du bara utifrån ditt perspektiv?

  • Anonym (psyki­atrin)
    Äldre 5 Jan 09:37
    #4

    Du kanske hellre ska prata med psykiatrin om hur diagnosen satts och varför, så att du kan förstå bättre. Nu är det väl en del i narcissism, att man ser sig själv som ofelbar så det är kanske inte så konstigt att du inte vill kännas vid att du skulle ha en diagnos, en brist.  

  • Anonym (Varfö­r)
    Äldre 5 Jan 09:37
    #5

    Varför vill ni höja er själva till skyarna? Och detta kontroll behov som inte är av denna värld är vidrig så varför?

  • Anonym (Varfö­r)
    Äldre 5 Jan 09:39
    #6

    Precis ofelbar helt rätt... gör aldrig fel i deras lilla värld.

  • Äldre 5 Jan 13:53
    #7

    Brukar du se ner på människor? Och i så fall; av vilket skäl brukar du se ner på dem?

  • Äldre 5 Jan 13:57
    #8

    Ifall du är oense med någon, är du då helt övertygad om att det bara är den andre som har/gör fel? Och ifall du hamnar i en stor konflikt med någon, tycker du då att konflikten enbart är den andres fel eller kan du medge att ni gjort fel båda två?

    Och om någon skulle bli sårad av någonting du säger eller gör etc, tycker du då att den personen enbart har sig själv att skylla att han eller hon blir sårad?

  • Anonym (Stina­)
    Äldre 5 Jan 14:43
    #9

    Låter märkligt att du fått en sådan diagnos. Väldigt ovanligt att diagnosticeras med det. Säker på att du inte satt diagnosen på dig själv?

  • Äldre 5 Jan 14:57
    #10
    +1

    10 mot att att TS inte kommer svara på några frågor.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Stina­)
    Äldre 5 Jan 15:02
    #11
    Aniiee skrev 2019-01-05 14:57:00 följande:

    10 mot att att TS inte kommer svara på några frågor.


    Så sant. Trådar som startats kl 5 en lördagsmorgon brukar dessutom sällan vara särskilt pålitliga. :D
  • Anonym (X)
    Äldre 5 Jan 15:30
    #12

    Kan du berätta om några saker du misslyckas med och inte klarar?

  • Anonym (A 2)
    Äldre 5 Jan 17:51
    #13
    Aniiee skrev 2019-01-05 14:57:00 följande:
    10 mot att att TS inte kommer svara på några frågor.
    Det verkar inte bättre.
  • Äldre 14 Jan 20:27
    #15

    Föga förvånande att se människors okunskap gällande psykisk ohälsa. Lyssna inte på dessa fördömande boskap och jag hoppas du får behandling för dina problem.

Svar på tråden Jag har, av oklara skäl, stämplats med narcissistisk personlighetsstörning. Ställ era frågor.