• Anonym (anåny­m)
    Äldre 5 Jan 21:51
    302 visningar
    4 svar
    4
    302

    Tvålpump med glidmedel

    Har nån av er sett nån väggmonterad tvålpumpsmojäng avsedd för glidmedel? Finns det "tomma" standardaktiga vägg-tvålpumpar?  
    Det vore så hemska bra o kunna i sängen sträcka sig efter pumpen, trycka fram lite glid och sen smeta lite på puppa. Slipper risken att få ont i organet när den ska stoppas in (känslig där...).  Vad tror ni om idén?  Frågar nån vad det är kan man alltid säga att det är specialkräm för armbågar eller ansiktet eller whatever.


    I nuläget måste jag vända mig om o rota i lådan efter den där förbaskade tuben. 

    Tacksam för tips.

  • Svar på tråden Tvålpump med glidmedel
  • Anonym (Qwert­y)
    Äldre 5 Jan 21:58
    #1

    Nä alltså fy satan vad tacky.

    Varför inte bara ha en tub längst fram i lådan?

    Eller ha en vanlig pumpförpackning under nattduksbordet

  • Anonym (.)
    Äldre 5 Jan 22:08
    #2

    Själv hade jag valt en mer diskret lösning, men googla "vägghängd tvålpump" så hittar du!

  • Äldre 6 Jan 01:56
    #3

    Det borde väl inte vara några problem att hitta tycker jag. Själv hade jag monterat den mer diskret under nattbordet tex. Å andra sidan så är det sällan utomstående är i mitt sovrum, så vem skulle ta upp det för diskussion?

  • Anonym (anåny­m) Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 11:49
    #4

    Tack för åsikterna. Jag ska montera den på sidan av hennes nattduksbord. Då kan den inte ses från sovrumsdörren.

    Man kan skratta åt såna här småsaker men det är en jävla irriterande sak att leta efter den där tuben i nattduksbordet i stundens hetta. Är det för irriterande kommer jag ur balans och inget funkar sen. Det är väl så jag är helt enkelt och jag måste fixa nåt som funkar.

Svar på tråden Tvålpump med glidmedel