• Anonym (TS)

    Nytt år, ny kropp, osv :-)

    Hejsan!

    Senare i januari ska jag börja en efterlängtad utbildning. Jag är en ganska trött och sliten småbarnsmamma som tyvärr inte orkat bry mig om mitt utseende på länge. Men nu tänkte jag fräscha till mig .

    Mina mål eller vad jag nu ska kalla det är att simma och/eller träna på gym minst 2gg/v. Och nu kvällarna börjar bli ljusare vill jag försöka få in som rutin att ta en promenad. Tänkte klippa en ny snygg frisyr och börja använda åtminstone mascara . Ska även försöka äta lite hälsosammare.

    Nån mer som hänger på ? Vilka mål har ni? Vill gärna ha en positiv och inspirerande tråd som man blir glad och motiverad av att läsa

  • Svar på tråden Nytt år, ny kropp, osv :-)
  • Anonym (Anonym( Mattias))

    Hej

    Jag tror att det är spännande idéer, jag håller med dig och jag går på gym nu men vilken stad bor du?

  • Anonym (TS)

    Ingen mer som är taggad att hänga på ?

  • Sharper

    Jag vill gå ner iallafall 10 kg till att börja med, helst 15. man har lovat mig en liten present om jag går ner 18 kg (nej han tycker inte jag behöver gå ner i vikt men han förstår att drt är viktigt för mig). Sen börja promenera minst 3 gånger i veckan.

  • Anonym (TS)

    Så kul att fler skrivit . Kan vi inte följas åt och skriva i tråden i tråden hur det går för oss?

    Skriv gärna inspirerande tips och idéer på vad som får er att må bra och motiverar er.

    Lycka till !

  • Anonym (lönnfet småbarnsmamma)

    väger nu 59 kg och kan tänka mig att gå ned 4 kg.

  • Slutetärbörjanpånågotnytt
    Anonym (TS) skrev 2019-01-06 18:15:09 följande:

    Så kul att fler skrivit . Kan vi inte följas åt och skriva i tråden i tråden hur det går för oss?

    Skriv gärna inspirerande tips och idéer på vad som får er att må bra och motiverar er.

    Lycka till !


    Är inte inne här så ofta men kan försöka uppdatera ibland.

    Försöker träna något varje dag, 30-40 minuter hård motion. 
    Har även lagt om kosten helt. Så kul när man märker resultat. Nu är det snart   -15Kg sen jag började för 2 månader sen. 

    Vill du veta mer om receptet får du pma :)
  • Anonym (TS)
    Anonym (lönnfet småbarnsmamma) skrev 2019-01-06 19:45:40 följande:

    väger nu 59 kg och kan tänka mig att gå ned 4 kg.


    Jag är 174 cm lång och pendlar mellan 65-68kg. Vill väldigt gärna ner till 58-60 kg. Hur lång är du? Hur har du tänkt att göra för att gå ner?
  • Anonym (TS)
    Slutetärbörjanpånågotnytt skrev 2019-01-06 20:17:54 följande:

    Är inte inne här så ofta men kan försöka uppdatera ibland.

    Försöker träna något varje dag, 30-40 minuter hård motion. 

    Har även lagt om kosten helt. Så kul när man märker resultat. Nu är det snart   -15Kg sen jag började för 2 månader sen. 

    Vill du veta mer om receptet får du pma :)


    Bra jobbat !
  • Anonym (lönnfet småbarnsmamma)

    168 cm lång.. inget mera tröstätande för min del. är jag sötsugen får jag äta yoghurt (med mindre socker och bra bakteriekultur för magen) eller likande men inget frossande i raffinerat socker. varje tallrik mat måste innehålla mycket grönsaker som håller en mätt länge och bidrar till minskat sötsug. juicer och läsk och rött kött går fetingbort. försöker träna 2 ggr/v. är så trött på att dra runt på min svullna kropp, nu får det bli ändring på det!

Svar på tråden Nytt år, ny kropp, osv :-)