• Anonym (Nyckelpigan)

    Namn hjälp

    Snart BF och inget namn klart. Rösta och kommentera gärna åsikter om namnet/namnen

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Namn hjälp
  • Kusinen

    Jag röstade Thor, men det blir förvirrande för mig med h:et. Ska namnet uttalas som Tor eller tänker ni er engelskt uttal?

    I övrigt är det inga namn som är riktigt i min smak, men det är ju namn so många andra gillar. Jag tycker om Matti utan s på slutet.

  • Anonym (Jo)
    Anonym (Nyckelpigan) skrev 2019-01-06 07:59:51 följande:

    Snart BF och inget namn klart. Rösta och kommentera gärna åsikter om namnet/namnen


    Vad betyder BF?
  • Anonym (Nyckelpigan)
    Anonym (Jo) skrev 2019-01-08 08:15:00 följande:

    Vad betyder BF?


    Beräknat förlossningsdatum :)

    Ge mig gärna mer åsikter kring namnen, förslag på nya namn som passar våran smak! Otroligt svårt detta
  • Nimzay

    Röstade på Hugo. Tycker det är ett fint namn, både gulligt och rejält på samma gång! :)

  • Anonym (A)
    Anonym (Nyckelpigan) skrev 2019-01-06 07:59:51 följande:

    Snart BF och inget namn klart. Rösta och kommentera gärna åsikter om namnet/namnen


    Isak
    Noah
    Oscar
    Lucas
    Hugo
    Emil

    Dessa är jättefina namn. Någon av de övriga namnen är inte i närheten.
  • Xenia

    Jag röstade på Elvin, fint och inte för vanligt namn. Edvin, Elis och Melvin är liknande fina namn.

    Abbe känns för mig som ett smeknamn (för Abraham, Albin, Albert). Likaså Tony (för Antony), föredrar Anton. Hellre Alexander med Alex som smeknamn. Eller varför inte Axel?

    Emil är fint men känns lite uttjatat.

    Tokigt nog kan man inte se omröstningen när man svarar så jag kommer inte ihåg resten nu.

Svar på tråden Namn hjälp