• Anna-Lotta

    Gissa kön tydlig NUB



    Hej! Här är en bild från tidigt KUB-test i v 11. Tror ni det är en kille eller tjej? Har inte tagit reda på könet denna gång, men kan vara kul att se om NUB-teorin stämmer.
  • Svar på tråden Gissa kön tydlig NUB
  • Loppan8604

    Skulle också gissat på tjej. Den e så rakt längs med kroppen. På killar brukar den va vinklad lite uppåt.

  • Anonym (Osäkert)

    Det kan vara för tidigt att se i vecka 11. Kan vara en pojknub som inte hunnit resa sig.

    Jag hade en väldigt tydlig nub bild från vecka 12+4. Den visade flicka, men det var en pojke vars nub inte rest sig ännu.

  • tankfull
    Anna-Lotta skrev 2019-01-06 14:06:41 följande:
    Hej! Här är en bild från tidigt KUB-test i v 11. Tror ni det är en kille eller tjej? Har inte tagit reda på könet denna gång, men kan vara kul att se om NUB-teorin stämmer.
    Vad är NUB-teorin då?
  • Anna-Lotta

    Tack för era gissningar!

    Här är en bild från KUB-testet som gjordes ett par veckor senare i v 13. Tycker inte den är lika tydlig, men är inget proffs själv. Ni får gärna gissa...

  • Törnrosa87

    Jag är väldigt ny angående detta med nub-teorin. Men vore så himla kul om någon kunde gissa på vad det ser ut att vara på denna bild från vecka 13+2 (om det går att se något). Ni gissade rätt sist;)

  • Littlestar78

    Mina bilder är tyvärr jättedålig så någon nub syns inte.

    Någon som ändå vågar sig på att gissa? Pannbenet är ju tydligt iaf.

Svar på tråden Gissa kön tydlig NUB