• Anonym (Ständigt kåt)

    Sex beroende, ständigt kåt kvinna

    Eftersom jag inte har någon kvinnlig vän som förstår mig och mina problem så kanske det finns någon här. Jag är konstant kåt och har mycket snuskiga fantasier. Jag hade redan som lite väldigt mycket snuskiga fantasier. Detta kan komma ifrån min pappa som jag vet kollade på porr när jag var liten och märkte detta. Han hade även porr hemma som jag fick tag i och kollade på. Jag har alltid velat bli utnyttjad av äldre män, dom i min ålder har aldrig intresserat mig och nästintill tyckt dom är äckliga. Känslan av att vilja bli utnyttjad kommer ifrån att jag aldrig har fått någon uppmärksamhet eller närhet som liten. När jag blev 17 tog det snabbt fart och jag fick den uppmärksamheten jag vela ha. Jag gick knappt i skolan för jag var borta och knullade och drack. Jag har aldrig heller nästintill haft en nära vän, detta hade ju underlättat en del om jag kunna prata ut om mina begär till någon under dessa år. Men än idag så har jag denna hemlighet. Jag hade sedan ett förhållande i några år men var otrogen till sist. Han kunna inte tillfredsställa mig och jag var ständigt kåt. Nu är jag singel sedan 2 år och är kåtare än aldrig förr! Jag har fyra män nu som jag skiftar med och försöker nöja mig med dom. Men så fort jag inte jobbar så tänker jag på sex. Jag kommer inte upp ur sängen eller lagar mat i vissa fall. All min lediga tid går åt att fantisera, tänka på sex, eller tillfredsställa mig själv. Är detta normalt? Vill ju hitta en man att dela mitt liv med men nu känns det omöjligt. Är kvinna, 30 år

  • Svar på tråden Sex beroende, ständigt kåt kvinna
  • Anonym (Felix)

    Drömmer om att träffa en go kvinna som du, har liknande bakgrund fast är man

  • Anonym (6)

    Vilka är dina andra fem beroenden då?

    Nej det låter inte normalt för att vara människa. Du kanske skulle kolla upp dina hormonnivåer ifall något är knasigt?

  • Anonym (Ständigt kåt)

    Jag tror att mina hormoner är helt ok. Jag är annars en lugn och smart människa. Det är ju ingenting jag skäms över, men ibland så finns den kvinnliga skammen där att man inte får vara kåt och snuskig. Men det är jobbigt eftersom det tar över väldigt mycket av min tid och gör mig osocial uttåt.

  • Gabriella2440
    Anonym (Ständigt kåt) skrev 2019-01-06 22:03:42 följande:

    Jag tror att mina hormoner är helt ok. Jag är annars en lugn och smart människa. Det är ju ingenting jag skäms över, men ibland så finns den kvinnliga skammen där att man inte får vara kåt och snuskig. Men det är jobbigt eftersom det tar över väldigt mycket av min tid och gör mig osocial uttåt.


    Det låter som du är en sexmissbrukare.
  • Tom Araya
    Anonym (Ständigt kåt) skrev 2019-01-06 21:31:26 följande:

    Eftersom jag inte har någon kvinnlig vän som förstår mig och mina problem så kanske det finns någon här. Jag är konstant kåt och har mycket snuskiga fantasier. Jag hade redan som lite väldigt mycket snuskiga fantasier. Detta kan komma ifrån min pappa som jag vet kollade på porr när jag var liten och märkte detta. Han hade även porr hemma som jag fick tag i och kollade på. Jag har alltid velat bli utnyttjad av äldre män, dom i min ålder har aldrig intresserat mig och nästintill tyckt dom är äckliga. Känslan av att vilja bli utnyttjad kommer ifrån att jag aldrig har fått någon uppmärksamhet eller närhet som liten. När jag blev 17 tog det snabbt fart och jag fick den uppmärksamheten jag vela ha. Jag gick knappt i skolan för jag var borta och knullade och drack. Jag har aldrig heller nästintill haft en nära vän, detta hade ju underlättat en del om jag kunna prata ut om mina begär till någon under dessa år. Men än idag så har jag denna hemlighet. Jag hade sedan ett förhållande i några år men var otrogen till sist. Han kunna inte tillfredsställa mig och jag var ständigt kåt. Nu är jag singel sedan 2 år och är kåtare än aldrig förr! Jag har fyra män nu som jag skiftar med och försöker nöja mig med dom. Men så fort jag inte jobbar så tänker jag på sex. Jag kommer inte upp ur sängen eller lagar mat i vissa fall. All min lediga tid går åt att fantisera, tänka på sex, eller tillfredsställa mig själv. Är detta normalt? Vill ju hitta en man att dela mitt liv med men nu känns det omöjligt. Är kvinna, 30 år


    Du låter lite som mig när jag är singel, i synnerhet i perioder utan arbete eller under ledighet.
    Men jag har aldrig haft en drös kvinnor att förlusta mig med, så du är nog ändå betydligt mer extrem i detta.

    Om jag hade möjlighet skulle jag starta upp ett kollektivboende för sådana som dig.

    Du får kanske vara inställd på att inte kunna ha en partner som tillfredsställer dig, utan antingen leva med flera, eller ha en partner för kärlek, under öppna former och komplettera med flera andra för sexet.
  • Anonym (Ständigt kåt)

    Jag vill leva med en man och ha en kvinnlig bekant som kan komma över ibland och göra oss sällskap lite då och då. Men målet är att hitta den ultimata mannen som gör mig kåt varje dag. Hade gärnat sett någon tjej i min ålder ha liknande problem att diskutera med för ingen jag har träffat på har denna problematik. Det är tur att män är kåta iaf och vill ställa upp för annars hade jag haft ett väldigt stort dilema

  • Tom Araya
    Anonym (Ständigt kåt) skrev 2019-01-06 22:40:32 följande:

    Jag vill leva med en man och ha en kvinnlig bekant som kan komma över ibland och göra oss sällskap lite då och då. Men målet är att hitta den ultimata mannen som gör mig kåt varje dag. Hade gärnat sett någon tjej i min ålder ha liknande problem att diskutera med för ingen jag har träffat på har denna problematik. Det är tur att män är kåta iaf och vill ställa upp för annars hade jag haft ett väldigt stort dilema


    Sex varje dag ser jag inte som ett svårt problem...är det det?

    Det svåra är om det måste knullas mer än vad en normal man med stor lust mäktar med.
  • Anonym (Ständigt kåt)

    Nä problemet är ju att jag tänker konstant på sex och snuskiga fantasier som jag försöker förvärkliga. Min tid går ju bara ut på att jag är kåt och att jag aldrig blir nöjd. Jag mår ju inte alls bra av att ha nästintill bara ha detta som intresse. Vill ju kunna umgås med folk på ett normalt sett men oftast blir jag uttråkad. Att gå på en middag med tjejgänget och bara prata normala saker klarar jag inte av. Jag blir helt enkelt uttråkad. Lämnar jag in bilen på verkstaden och pratar med mekanikern så kan jag åka hem sen och fantisera om honom. Då vill jag ligga med honom. Det känns ju som man är en hormonspruttande tonårs pojke. När jag skriver detta så skrattar jag ju, men det är så jag är heltenkelt

  • Spaceman

    Du får testa nofap. Helt enkelt sluta tillfredsställa sig under en längre tid. Vetefan hur det funkar på kvinnor dock men sex verkar ju vara en enorm trigger för dig. Annars får du nog prata med någon sexolog. Hög sexdrift är inte ovanligt. Jag "lider" själv av det... Men att inte vara nöjd trots fyra partners låter lite extremt. Hoppas att du får hjälp.

  • villbusa
    Anonym (Ständigt kåt) skrev 2019-01-06 23:15:32 följande:

    Nä problemet är ju att jag tänker konstant på sex och snuskiga fantasier som jag försöker förvärkliga. Min tid går ju bara ut på att jag är kåt och att jag aldrig blir nöjd. Jag mår ju inte alls bra av att ha nästintill bara ha detta som intresse. Vill ju kunna umgås med folk på ett normalt sett men oftast blir jag uttråkad. Att gå på en middag med tjejgänget och bara prata normala saker klarar jag inte av. Jag blir helt enkelt uttråkad. Lämnar jag in bilen på verkstaden och pratar med mekanikern så kan jag åka hem sen och fantisera om honom. Då vill jag ligga med honom. Det känns ju som man är en hormonspruttande tonårs pojke. När jag skriver detta så skrattar jag ju, men det är så jag är heltenkelt


    Hejsan!

    Det är helt normalt att ständigt vara kåt... det händer både männo kvinnor i perioder. Det du beskriver är ju något helt annat. Det kallas för sexuell upptagenhet. Ditt intresse o din upptagenhet av sex innebär problem för andra delar av ditt liv. Beteendevetare skulke nog säga att du hamnat utanför "normalt" beteende.

    Det kan vara lätt o skratta åt men kan ställa till lika mycket lidande som alkoholism drogberoende spelberoende och andra bekyersamma beteendeförändringar. Klarar du inte att styra upp livet på egen hand bör du söka hjälp. Någon beteendevetare.... kanske KBT skulle hjälpa dig.

    Nu menar jag inte att du ska sluta med sex.. inte det som det handlar om. Men du behöver få kontroll över ditt handlande så att det inte påverkar ditt övriga liv negativt.

    Kram på dig o lycka till!
  • lejon 789

    Även om många män som läser vad du skriver tänker: Wow! Henne vill jag träffa, så är det ju så att du behöver komma ur detta beroende av sex. Skäms inte över ditt beroende, men ta tag i det. Kanske www.slaa.se kan vara ett sätt

  • BalkanBoy85
    Anonym (Ständigt kåt) skrev 2019-01-06 23:15:32 följande:

    Nä problemet är ju att jag tänker konstant på sex och snuskiga fantasier som jag försöker förvärkliga. Min tid går ju bara ut på att jag är kåt och att jag aldrig blir nöjd. Jag mår ju inte alls bra av att ha nästintill bara ha detta som intresse. Vill ju kunna umgås med folk på ett normalt sett men oftast blir jag uttråkad. Att gå på en middag med tjejgänget och bara prata normala saker klarar jag inte av. Jag blir helt enkelt uttråkad. Lämnar jag in bilen på verkstaden och pratar med mekanikern så kan jag åka hem sen och fantisera om honom. Då vill jag ligga med honom. Det känns ju som man är en hormonspruttande tonårs pojke. När jag skriver detta så skrattar jag ju, men det är så jag är heltenkelt


    Seriöst? Du verkar ju behöva hjälp,och det omedelbart. Hmmm. Jag tycker också om sex och kunde ha den varje dag,men är det normalt,ja för visa,för andra inte. Men för detta behövs ju ändå 2. Man måste ha rätt partner till detta
  • P30

    Har det alltid varit så, är det beroende på var i cykeln du är, eller har det eskalerat på något sätt den senaste tiden?

    Jag får någon slags känsla av att det är en flykt från ditt vanliga liv. Sex är skoj och visst, sex varje dag, såklart. Med min nuvarande partner händer det att vi har sex tio gånger på en dag även om vi har setts i två år, men det är ju förstås inte alltid så. Det låter lite jobbigt faktiskt.

    Kan det vara så att du håller tillbaka på något sätt och att du behöver få släppa loss lite till för att det ska lugna sig?


    Läs om vem jag är och vad jag gör...
  • P30
    Lione81 skrev 2019-01-07 01:35:44 följande:

    Grattis till 50 nya meddelanden i din inbox!


    Konstigt. Jag har inte fått ett enda. 

    Jahaaaaa, då menade ts? ;)
    Well, då trådstartaren varit smart nog att vara anonym misstänker jag att hon inte fått så många heller... Om raggning är syftet skriver få anonymt.

    Jag tycker iofs att anonymt skrivande är dumheter. Jag är anonym som jag är, kan skriva vad jag vill. Ni är ett tiotal här som vet vem jag är och har träffat mig i verkligheten - så er behöver jag inte gömma mig för. Ni övriga känner jag mig tillräckligt anonym bakom mitt nick, om än inte så hemligt med rätt kunskap.


    Läs om vem jag är och vad jag gör...
  • Anonym (Joråsåatt)

    Tror du kanske skulle behöva prata med en psykolog motsvarande.. Du beskriver din barndom och att du vill bli utnyttjad.. För mig låter det som en självskadebeteende.. Kanske inte vad du ville höra..

  • astonmartin

    Låter som du är en vanlig människa med normala fantasier 


    Vi har alla varit där av och till


    Fundera på vad du verkligen vill göra , sen gör det 

Svar på tråden Sex beroende, ständigt kåt kvinna