• Anonym (Morsan)

    Bästa sexleksaken?

    Jag kan inte få orgasm vid penentrerande samlag, utan endast vid ytlig stimulans.

    Min man och jag vill gärna att vi kommer under själva samlaget båda två. Så vilken sexleksak kan hjälpa oss med detta?

    Vi har tankarna på en fingervibrator..?

  • Svar på tråden Bästa sexleksaken?
  • Anonym (Morsan)
    Anonym (...) skrev 2019-01-06 22:10:14 följande:

    Satisfyer pro 2. Helt klart!


    Tack! Men jag har en womanizer som jag tror funkar på samma sätt. Men den är för stor och klumpig upplever jag om jag använder den samtidigt som han är i mig. Blir begränsad till bara någon enstaka ställning då..
  • felicityporter

    We-vibe Sync tycker jag och min man om, vi har bara haft den sedan strax innan jul men den är verkligen asskön att använda samtidigt som man knullar. Min man var skeptisk innan och lite rädd för att det skulle bli för trångt och skava för mycket på honom, men den fungerade ypperligt för oss båda - till vår stora förtjusning. Rekommenderar att kolla på prisjakt efter billigaste sajten då den är ganska dyr och det skiljde 500 spänn på att köpa den i butik i vår hemstad (där vi blev tipsade om den) mot att köpa från billigaste sajten på prisjakt.

  • Anders 386

    Vi har gjort en del försök. Vibrerande penisring, WeVibe och även "dolfinger" tror jag den hette, populär för flera år sedan. Vi lyckades EN gång med dolfinger. Men det var mest bara bökigt eller gjorde bara ont. Vi la ner och återgick till det gamla beprövade att jag gav min fru orgasm innan vi knullade. Dom där leksakerna störde mer än dom tillförde. Nu använder jag en dildo samtidigt som jag använder tunga eller fingrar - funkar mycket bättre när jag kan koncentrera mig ordentligt på att ge min partner njutning innan vi knullar. 

  • felicityporter
    Anders 386 skrev 2019-01-07 15:48:23 följande:

    Eller lägg ner och ge varann skön sex utan tvång att det måste ske just genom samlag. 


    Fast det är ju faktiskt väldigt skönt och intimt att känna att man kommer medan mannen är inne/samtidigt som han kommer, lite annorlunda känsla än att komma innan (som jag förvisso alltid gör också).
  • Anders 386
    felicityporter skrev 2019-01-07 16:11:00 följande:
    Fast det är ju faktiskt väldigt skönt och intimt att känna att man kommer medan mannen är inne/samtidigt som han kommer, lite annorlunda känsla än att komma innan (som jag förvisso alltid gör också).
    Ja, du har helt rätt. Det är väl bara jag som är lite bitter för att inte vi fått det att funka trots flera försök. Glad
  • Anonym (Morsan)
    Anders 386 skrev 2019-01-07 15:48:23 följande:

    Eller lägg ner och ge varann skön sex utan tvång att det måste ske just genom samlag. 


    Så är det verkligen inte. Men när vi ha penetrerande sex skulle jag gärna vilja få orgasm.
  • Anonym (Morsan)
    Anders 386 skrev 2019-01-07 16:07:23 följande:

    Vi har gjort en del försök. Vibrerande penisring, WeVibe och även "dolfinger" tror jag den hette, populär för flera år sedan. Vi lyckades EN gång med dolfinger. Men det var mest bara bökigt eller gjorde bara ont. Vi la ner och återgick till det gamla beprövade att jag gav min fru orgasm innan vi knullade. Dom där leksakerna störde mer än dom tillförde. Nu använder jag en dildo samtidigt som jag använder tunga eller fingrar - funkar mycket bättre när jag kan koncentrera mig ordentligt på att ge min partner njutning innan vi knullar. 


    Det kanske är det gamla beprövade som funkar bäst ändå? Men som sagt.. orgasm när han är i min vore ju nått
  • Anonym (Morsan)
    Love69 skrev 2019-01-07 16:56:00 följande:

    Kukring med vibrator. Effektivt och skönt!


    Men måste han inte vara ända inne i mig för att den ska kännas?
  • Love69
    Anonym (Morsan) skrev 2019-01-07 18:57:08 följande:
    Men måste han inte vara ända inne i mig för att den ska kännas?
    Jo om han inte flyttar ut den. Kan han inte vara ända inne i dig?
  • felicityporter

    Kukring med vibrator funkar tyvärr inte för mig personligen, vi har provat tre modeller och även de två starkaste ger inte mig som kvinna något så därför brukar vi vända på dem så vibratordelen kommer vid pungen istället för hans skull. Därför blev vi glada över att ha hittat nåt som vi kan använda och njuta av samtidigt.

    Det är knepigt det där med sexleksaker, det som passar en passar nödvändigtvis inte nån annan.

  • Love69
    felicityporter skrev 2019-01-08 15:02:12 följande:

    Kukring med vibrator funkar tyvärr inte för mig personligen, vi har provat tre modeller och även de två starkaste ger inte mig som kvinna något så därför brukar vi vända på dem så vibratordelen kommer vid pungen istället för hans skull. Därför blev vi glada över att ha hittat nåt som vi kan använda och njuta av samtidigt.

    Det är knepigt det där med sexleksaker, det som passar en passar nödvändigtvis inte nån annan.


    Helt sant
  • Anonym (man)
    Anonym (Morsan) skrev 2019-01-06 21:47:41 följande:

    Jag kan inte få orgasm vid penentrerande samlag, utan endast vid ytlig stimulans.

    Min man och jag vill gärna att vi kommer under själva samlaget båda två. Så vilken sexleksak kan hjälpa oss med detta?

    Vi har tankarna på en fingervibrator..?


    Min fru kan inte heller komma enbart av penetrering men smeker alltid sig själv samtidigt som jag är inne i henne och det går jättebra (hon föredrar det framför att bli smekt av mig eftersom hon extremt lätt blir överkänslig så att det gör ont). Nu har vi testat lite leksaker, kukring med vibrator gick bra men hon föredrog ändå att hjälpa till själv efter ett tag, jag har också försökt testa med en dildo och vibrator samtidigt men hon tyckte dildon var lite för stor så ska testa en modell mindre och se hur det går. För ett halvår sen skulle jag aldrig trott att hon skulle gillat sexleksaker, nu är det som en rolig utforskning tillsammans och hon gillar att jag överraskar henne med nya leksaker, även om vi slutänden vi oftast kör utan leksaker alls.
  • Anonym (Wand)

    Finns inget bättre än en Magic Wand!!!!

    Finns alla möjliga storlekar. Vi använder alltid en wand vid sex. Han har fria hönder och tar mig till sjunde hinmlen! Jag får så många orgasmer så det är vansinnigt inland. Skulle vårt förhållande spricka så tror jag inte att jag nånsin kommer att ha bättre sex!

    Ursäkta stavningen!

  • Anonym (Morsan)
    Anonym (Wand) skrev 2019-01-11 20:35:52 följande:

    Finns inget bättre än en Magic Wand!!!!

    Finns alla möjliga storlekar. Vi använder alltid en wand vid sex. Han har fria hönder och tar mig till sjunde hinmlen! Jag får så många orgasmer så det är vansinnigt inland. Skulle vårt förhållande spricka så tror jag inte att jag nånsin kommer att ha bättre sex!

    Ursäkta stavningen!


    Tack snälla för tipset! Googlade lite och den har fått väligt bra kritik! Vilken sort är det du har? Dr fanns flera olika modeller..
  • Anonym (Wand)
    Anonym (Morsan) skrev 2019-01-12 21:45:55 följande:

    Tack snälla för tipset! Googlade lite och den har fått väligt bra kritik! Vilken sort är det du har? Dr fanns flera olika modeller..


    Jag har 3 olika men favoriten köpte jag efter att ha blivit tipsad här faktiskt! Den heter PalmPower rechargable.

    Finns på www.taboo.se

    Fördelen är att den är liten, superstark och sladdlös.

    Stora wands är inte så bra för ju större huvud desto mer bedövar den. De är ju från början gjorda för att massera ömma muskler. Använder man en större wand så måste man variera ställe eller se till att få orgasm snabbt annars blir man bara frustrerad. Jag iallfall...

    Ha det så skönt
  • Anonym (Man 37)

    Om man googlar Orgasm World Championship eller kanske söker efter detta på någon sida som visar porr (xnxx.com) så kan man se när två personer tävlat om flest orgasmer. Ofta kvinnor konstigt nog men i alla fall så är det fina produktioner och ingen direkt porr. Det jag vill komma till är att de ofta använder womanizer/satisfyer när de kommer. De har andra sexlekaker till hjälp med men vissa får typ 5-7 orgasmer på 10 minuter av dessa womanizers.

    Jag har köpt en sådan till min flickvän och det är orgasmgaranti på den. Jag köpte en satisfyer 2 next gen till henne och till dagens datum har hon kommit 100% av gångerna hon använt den, en gång kom hon på typ 30 sekunder.

  • Love69
    Anonym (Wand) skrev 2019-01-12 21:59:11 följande:
    Jag har 3 olika men favoriten köpte jag efter att ha blivit tipsad här faktiskt! Den heter PalmPower rechargable.

    Finns på www.taboo.se

    Fördelen är att den är liten, superstark och sladdlös.

    Stora wands är inte så bra för ju större huvud desto mer bedövar den. De är ju från början gjorda för att massera ömma muskler. Använder man en större wand så måste man variera ställe eller se till att få orgasm snabbt annars blir man bara frustrerad. Jag iallfall...

    Ha det så skönt
    Den är sjukt bra, instämmer. Kör den ofta på partnern och den är sanslöst effektiv.
Svar på tråden Bästa sexleksaken?