• Anonym (Needit)

    Noll romantik å sex, får kruppjuck

    Hej allihopa! Är helt borta vet inte vad jag ska göra längre. Jag å min sambo (tjej) har haft ett förhållande nu på 3 år å en son på 2 år, vi har det bra för övrigt i vardagen men romantiken å sexet är helt dött får hennes sida, jag har försökt prata med henne om det då jag gärna vill ha sex mer än 1 gång varannan månad, men hon skiter typ i det, hon säger att det får ta den tiden de behövs innan hon ä redo igen. Kan inflika med att jag gör väldigt mycket av sysslorna hemma så som städa å håller rent. Har sonen så mycket jag kan när han är hemma för att avlasta henne. Men vad fasen ska jag göra?

    Jag vet precis vad hon tänder på och hur jag kan göra henne jättekåt, men så fort jag försöker röra henne blir hon tjurig å säger att jag få lägga av. Har slutat totalt med att änns försöka det senaste halvåret då man själv bara blir ledsen rent ut sagt.

    Jag älskar verkligen henne, men nu har man kommit till de stadiet där sexet är viktigt, ibland om man mött en gammal kk på stan så får jag tanken att de hade varit skönt att tagit upp kontakten igen, men vafan de kan man ju inte göra å jag vill inte lämna henne heller... HJÄLP SNÄLLA LITE TOPS OCH RÅD!

  • Svar på tråden Noll romantik å sex, får kruppjuck
  • Anonym (Romantik)

    I rubriken skriver du noll romantik men i själva inlägget handlar det bara om att du inte får sex och att du är så desperat att du vill återuppta kontakten med en gammal KK. 

    Börja med romantiken, utan sexförväntningar. Det brukar vara en bättre väg att nå fram till en kvinna.

  • Anonym (Needit)
    Anonym (Romantik) skrev 2019-01-07 09:07:26 följande:

    I rubriken skriver du noll romantik men i själva inlägget handlar det bara om att du inte får sex och att du är så desperat att du vill återuppta kontakten med en gammal KK. 

    Börja med romantiken, utan sexförväntningar. Det brukar vara en bättre väg att nå fram till en kvinna.


    Ja jag men vet inte vad jag ska göra från min sida jag ger henne alltid komplimanger å sånt, sitter gärna i soffan å bara tittar på en film med henne å håller om henne men hon måste gå på toa sen sätter hon sig i andra sidan av soffan, jag försöker med allt.
  • Anonym (Romantik)
    Anonym (Needit) skrev 2019-01-07 09:15:15 följande:
    Ja jag men vet inte vad jag ska göra från min sida jag ger henne alltid komplimanger å sånt, sitter gärna i soffan å bara tittar på en film med henne å håller om henne men hon måste gå på toa sen sätter hon sig i andra sidan av soffan, jag försöker med allt.
    Okej, men vet du vad hon tycker är romantiskt? Om hon fick önska helt fritt, vilken sorts uppvaktning och romantik skulle hon vilja ha då för att känna sig sedd?

    Gillar hon att gå ut och äta på en fin restaurang, eller vill hon hellre ha hemmadejt? Är komplimanger viktiga för henne, eller är hon en sån som hellre vill ha blommor? Eller kanske skulle hon allra helst föredra att du fixade lite te till er båda och tog initiativ till ett sånt där intimt och nära samtal som man ofta har i början av ett förhållande?

    Om hon fick välja, tror du då att hon vill ha mer vardagsromantik (t ex beröring, nära samtal, se en romantisk film hemma) eller mer enstaka, påkostade grejer (t ex spabesök, hotellövernattning, fin present).

    Om du inte vet, är det läge att fråga henne. 
Svar på tråden Noll romantik å sex, får kruppjuck