• Anonym (Kvinna)

    Den perfekta älskarinnan?

    Ni män som drömmer om att skaffa en älskarinna, hur önskar ni att hon skulle vara?
    Utseende?
    Personlighet?
    Ålder?
    Sexuella preferenser?
    Likna er fru, eller vara hennes motsats?

  • Svar på tråden Den perfekta älskarinnan?
  • villbusa
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-01-07 12:10:46 följande:

    Ni män som drömmer om att skaffa en älskarinna, hur önskar ni att hon skulle vara?

    Utseende?

    Personlighet?

    Ålder?

    Sexuella preferenser?

    Likna er fru, eller vara hennes motsats?


    När man önskar sig en älskarinna är det väl omväxling man vill ha.... inte mer av det man har hemma! Så kanske fruns motsats både när det gäller utseende o sexuella preferenser.

    Men vi är ju alla olika så det kanske finns de som vill ha fruns tvillingsyrra oxå?
  • Anonym (hurkieball)

    Hon måste va åtminstone 15 år äldre än mig och gift/sambo.  Förbjuden sex gör det riktigt eldigt och passionerad/spännande. 
               Annars går det på sexighet och utstråling, gärna med det jag kallar "kåtblick". Att hon kan klä och föra sig feminint och kvinligt, gärna lite kurvig. 
    Detta, inga spec. krav till utseende så länge allt är innanför normalen. Dvs. inga onormala konstgheter.

  • Anonym (Ante)
    Utseende? Slank, gärna stora bröst så man har något att bolla med. Gärna halvlångt eller långt hår, så jag har något att hålla i. 
    Personlighet? Undergiven, snäll, foglig och uppassande. 
    Ålder? 20-60
    Sexuella preferenser? Undergiven, tålig, lydig. 
    Likna er fru, eller vara hennes motsats? Spelar ingen roll. 
  • Fritz08

    Hon måste vara över 40 och leva i ett sexlöst förhållande och verkligen få till tid för att mötas.

    Hon behöver inte vara vältränad men ganska smal.

    Hon tycker om att få och ge massage utan att det för den delen behöver leda till sex.

    Hon älskar att få oralsex.

    Om hon tittar mer på skräck än drama så har vi ett till gemensamt intresse.

  • Anonym (Kvinna)
    Acubens skrev 2019-01-07 14:02:48 följande:

    Att hon ligger på samma nivå som jag :)


    Vad betyder det?
  • Anonym (Kvinna)

    Oj, intressanta svar. Över 40 och skräckfantast var ju minst sagt otippat! 
    Är gifta älskarinnor att föredra framför singelkvinnor?
    Äldre hellre än yngre?

  • Sinnligkvinnlig
    Anonym (hurkieball) skrev 2019-01-07 14:10:50 följande:

    Hon måste va åtminstone 15 år äldre än mig och gift/sambo.  Förbjuden sex gör det riktigt eldigt och passionerad/spännande. 
               Annars går det på sexighet och utstråling, gärna med det jag kallar "kåtblick". Att hon kan klä och föra sig feminint och kvinligt, gärna lite kurvig. 
    Detta, inga spec. krav till utseende så länge allt är innanför normalen. Dvs. inga onormala konstgheter.


    Varför helst 15 år äldre? Hur gammal är du själv?
  • Anonym (man 50)

    Jag är inte alls ute efter nån älskarinna men har bra fantasi...

    Det viktigaste skulle vara att hon är positiv, glad, ler och skrattar mycket.
    En affär ska vara en slags verklighetsflykt och då vill man inte ha nån sur pessimist som gnäller på vädret, SJ eller trafiken.

    Sen behöver hon vara i ganska god form för att orka med att ha roligt givetvis. Utseendet är inte så viktigt för övrigt bara hon har ett fint leende och vackra ögon.
    Ålder 30 - 55, typ men det är inte så viktigt.

    Sexuellt ska hon vara lekfull, gilla att retas, busa och älska oralsex. Både ge och ta.

    Men även om det fanns en sån kvinna så skulle det inte vara intressant för mig med otrohet. Inte direkt av moraliska skäl men jag orkar inte med en massa drama.

  • Anonym (man 50)

    tillägg: om hon var gift eller i relation skulle jag helst se att hon inte hade barn, eller barn i vuxen ålder.
    Visserligen skulle jag låta henne ta ansvar för sin egen relation men skulle inte vilja bidra till att krascha en relation där barn hamnade i kläm.

    Om hon vore singel skulle det vara väldigt viktigt att hon var trygg och nöjd med upplägget. Det finns ju alltid en liten känsla av oro för att man snubblat över en kaninkokerska annars... Glad

  • Anonym (hurkieball)
    Sinnligkvinnlig skrev 2019-01-07 17:04:44 följande:
    Varför helst 15 år äldre? Hur gammal är du själv?
    31, sambo småbarnspappa. Tänder mästa på sexhungriga utsvulna kvinnor på 45+.  Totala motsatsen av vad jag har hemma 
  • Anonym (mycket)

    Hon får gärna vara kraftigt överviktig, fet och bred med enorma gropiga lår. Men kan tänka mig vilken kroppsbyggnad som helst.
    Korthårig är ett plus, så slipper man långa hårstrån som dräller och fastnar överallt.

    Personlighet, att hon är ärlig och tillförlitlig och tänd på mig.

    Ålder kvittar, men inte alltför ung.

    Sexuella preferenser, inte vara undergiven, utan ta initiativ och vara aktiv, påhittig och oblyg. Uppskatta kroppskontakten lika mycket som sexet.

    Motsatsen till frun, för omväxlingens och nyfikenhetens skull.

  • Gubben65

    En kvinna i min ålder som liksom jag är utsvulten på sex och inte främmande för att leka och experimentera. Hon måste vara snäll men gärna dominant den kvinnan drömmer jag om.

  • Anonym (Kvinna)

    Så vad skiljer då den perfekta älskarinnan från den perfekta frun? Förutom gissningsvis att ålderspannet är större?

  • Sinnligkvinnlig
    Anonym (man 50) skrev 2019-01-07 17:16:05 följande:

    tillägg: om hon var gift eller i relation skulle jag helst se att hon inte hade barn, eller barn i vuxen ålder.
    Visserligen skulle jag låta henne ta ansvar för sin egen relation men skulle inte vilja bidra till att krascha en relation där barn hamnade i kläm.

    Om hon vore singel skulle det vara väldigt viktigt att hon var trygg och nöjd med upplägget. Det finns ju alltid en liten känsla av oro för att man snubblat över en kaninkokerska annars... Glad


    Bra där, gissar att många kvinnor tänker på samma sätt.
  • Anonym (Perfekta)

    45 - 50 år, mullig med stor rumpa och kraftiga lår. Gärna dominant i sängen

  • Anonym (mycket)
    Anonym (Perfekta) skrev 2019-01-07 22:19:18 följande:


    45 - 50 år, mullig med stor rumpa och kraftiga lår. Gärna dominant i sängen


    Amen. Skål
  • Anonym (nöjd)

    Har den perfekta älskarinnan 


    Hon är 20 år yngre och gift 


    Makalöst vacker och väldigt nyfiken på allt 

Svar på tråden Den perfekta älskarinnan?