• Anonym (hoppfull)

    Träna upp orgasm??

    Hörde nånstans att man kan träna upp sin förmåga att få orgasm, är det nån som vet nåt om detta och hur man gör för att träna upp den?

  • Svar på tråden Träna upp orgasm??
  • Anonym (Man 47)

    Min fru började med att göra väldigt mycket knipövningar under en period, och det gjorde att hon fick orgasm mycket snabbare/enklare vid penetrationssex. Och hon upplevde också att orgasmerna blev ännu skönare/intensivare än tidigare.

  • Anonym (hoppfull)
    Anonym (Man 47) skrev 2019-01-07 15:54:16 följande:

    Min fru började med att göra väldigt mycket knipövningar under en period, och det gjorde att hon fick orgasm mycket snabbare/enklare vid penetrationssex. Och hon upplevde också att orgasmerna blev ännu skönare/intensivare än tidigare.


    Tack! Då får man väl bli lite ambitiösare med knipövningarna då... Glad
  • Anonym (hoppfull)
    Anonym (Man 47) skrev 2019-01-07 15:54:16 följande:

    Min fru började med att göra väldigt mycket knipövningar under en period, och det gjorde att hon fick orgasm mycket snabbare/enklare vid penetrationssex. Och hon upplevde också att orgasmerna blev ännu skönare/intensivare än tidigare.


    Tack! Då får man väl bli lite ambitiösare med knipövningarna då... Glad
  • Anonym (LyckligTjej81)

    Jag trodde multipla orgasmer var en myt tills jag träffade min nuvarande kille för ca 6 månader sen. Han är såå sjukt grym på sex, han gör något med mig så jag kommer på så många olika sätt som jag aldrig ens trodde var möjligt förut, han får mig att komma gång på gång på gång, vid vaginalt sex, oralsex eller bara petting. Jag kan helt utan förspel sätta mig på hans kuk och komma flera gånger om på bara några minuter. Jag har helt enkelt det bästa sexet jag någonsin haft och min förmåga att få orgasmer berodde uppenbart på tidigare partners.

  • Anonym (hoppfull)

    Haha - gud vad bra :) Grattis! :) 

  • Anonym (hoppfull)
    Anonym (LyckligTjej81) skrev 2019-01-16 20:48:47 följande:

    Jag trodde multipla orgasmer var en myt tills jag träffade min nuvarande kille för ca 6 månader sen. Han är såå sjukt grym på sex, han gör något med mig så jag kommer på så många olika sätt som jag aldrig ens trodde var möjligt förut, han får mig att komma gång på gång på gång, vid vaginalt sex, oralsex eller bara petting. Jag kan helt utan förspel sätta mig på hans kuk och komma flera gånger om på bara några minuter. Jag har helt enkelt det bästa sexet jag någonsin haft och min förmåga att få orgasmer berodde uppenbart på tidigare partners.


    Haha vad bra! Grattis :)
  • Anonym (A)
    Anonym (LyckligTjej81) skrev 2019-01-16 20:48:47 följande:
    Jag trodde multipla orgasmer var en myt tills jag träffade min nuvarande kille för ca 6 månader sen. Han är såå sjukt grym på sex, han gör något med mig så jag kommer på så många olika sätt som jag aldrig ens trodde var möjligt förut, han får mig att komma gång på gång på gång, vid vaginalt sex, oralsex eller bara petting. Jag kan helt utan förspel sätta mig på hans kuk och komma flera gånger om på bara några minuter. Jag har helt enkelt det bästa sexet jag någonsin haft och min förmåga att få orgasmer berodde uppenbart på tidigare partners.
    Vad härligt.
  • Anonym (Man)

    Jag har tränat knipövningar (som man) och jag får lättare orgasm och tycker mig även få skönare orgasmer. Det senaste jag fick var en torr orgasm, och detta tror jag kommer av mitt knipande och tränande av bäckenmusklerna. Dvs orgasm men inget sprut. Den orgasmen varade även mycket längre än en sprutorgssm som ibland knappt känns. Är det fler än mig som tycker vissa orgasmer knappt märks annat än att man sprutar?

  • Anonym (Avundsjuk)
    Anonym (LyckligTjej81) skrev 2019-01-16 20:48:47 följande:

    Jag trodde multipla orgasmer var en myt tills jag träffade min nuvarande kille för ca 6 månader sen. Han är såå sjukt grym på sex, han gör något med mig så jag kommer på så många olika sätt som jag aldrig ens trodde var möjligt förut, han får mig att komma gång på gång på gång, vid vaginalt sex, oralsex eller bara petting. Jag kan helt utan förspel sätta mig på hans kuk och komma flera gånger om på bara några minuter. Jag har helt enkelt det bästa sexet jag någonsin haft och min förmåga att få orgasmer berodde uppenbart på tidigare partners.


    Wow!

    Grattis!

    Hade jag haft den förmågan och en sån man hade jag velat ligga med honom varje dag.
  • Anonym (LyckligTjej81)
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2019-01-26 17:10:43 följande:
    Wow!

    Grattis!

    Hade jag haft den förmågan och en sån man hade jag velat ligga med honom varje dag.
    Tro mig, jag hoppar på honom så fort det bara går. Skrattande Tyvärr har vi båda barn varannan vecka, så det blir ju inte varje dag, men bra nära ändå.

    Alltså önskar på riktigt att alla fick ha så här sjukt bra sex iaf en gång i sitt liv, det är ni värda!
Svar på tråden Träna upp orgasm??