• Anonym (electricdreams)

    Drömt om nån i flera år?

    Har du drömt om nån i flera år, lite som en besatthet? Alltså även drömt om personen på nätterna.

  • Svar på tråden Drömt om nån i flera år?
  • Anonym (Lennart)
    Anonym (electricdreams) skrev 2019-01-08 08:05:27 följande:

    Har du drömt om nån i flera år, lite som en besatthet? Alltså även drömt om personen på nätterna.


    Jag drömmer om inoljade män hela nätterna.
  • Anonym (electricdreams)

    Jag blev besatt av en tjej jag hade kontakt med i tre år. Mycket beror nog på att jag lät henne ha kontrollen, hon som bestämde när och om vi skulle ses. Vilket nästan aldrig hände. Och hon berättade om andra killar. Tror jag drömde om henne i 5-6 år. 

  • Anonym (Lennart)
    Anonym (electricdreams) skrev 2019-01-08 08:14:54 följande:

    Jag blev besatt av en tjej jag hade kontakt med i tre år. Mycket beror nog på att jag lät henne ha kontrollen, hon som bestämde när och om vi skulle ses. Vilket nästan aldrig hände. Och hon berättade om andra killar. Tror jag drömde om henne i 5-6 år. 


    Hmm  förstår. Det är inte konstigt att det kan bli så.
    En annan tid så kommer hon inte få den rollen och då försvinner hon från drömmarna.

    Det blir ännu bättre med närvarande kvinna som du lever med dagligen, då kommer inte den besttheten behövas och istället för drömmar så blir det en roligare vardag, verklighet
  • Anonym (electricdreams)
    Anonym (Lennart) skrev 2019-01-08 08:19:13 följande:
    Hmm  förstår. Det är inte konstigt att det kan bli så.
    En annan tid så kommer hon inte få den rollen och då försvinner hon från drömmarna.

    Det blir ännu bättre med närvarande kvinna som du lever med dagligen, då kommer inte den besttheten behövas och istället för drömmar så blir det en roligare vardag, verklighet
    Ja, det var helt knäppt. Jag fick aldrig komma in hos henne, så jag drömde om det. Att jag var inne i hennes lgh och vi satt och pratade. Sen tände jag på att fantisera om henne med andra killar. Jag njöt av att plåga mig själv.
Svar på tråden Drömt om nån i flera år?