• Anonym (Bredband)

    För kvinnor: En tråd om kukstorlek

    Så du kunde inte låta bli att klicka på den här tråden?

    Det vimlar ju av kukstorlekstrådar och de flesta (en enorm majoritet) kvinnor uttrycker att dom är trötta på dessa trådar och att ämnet är uttjatat.

    Så varför är du ändå här? Varför läser du dessa trådar? Varför kan du inte låta bli att engagera dig?

  • Svar på tråden För kvinnor: En tråd om kukstorlek
  • Anonym (Ge dig)

    Anledningen till att vi trycker på kuk och längdtrådar är att det är enda sättet att anmäla dem.

  • Anonym (Bredband)
    Anonym (Ge dig) skrev 2019-01-08 09:18:19 följande:

    Anledningen till att vi trycker på kuk och längdtrådar är att det är enda sättet att anmäla dem.


    Och du anmäler allt som inte faller dig i smaken?
  • Anonym (Ge dig)

    Kuk och längdtrådar är SPAM! De är alldeles för många!

  • Pentra

    För att det är det enda sättet att anmäla spam-trådar, som denna. Och FL uppmanar medlemmarna att aktivt hjälpas åt att få bort sådan här skit från forumet. ... /Pentra

  • Anonym (Fascinerad)

    Jag engagerar mig för att jag har en extrem hatkärlek till det plus att fenomenet e nytt för mig. Jag har turen/oturen att få uppleva en kille vars kuk är nåt som många fantiserar om. Jag själv e samtidigt skräckslagen och extremt låt på just det faktumet. Så därför läser och skriver jag om det.

  • Anonym (Stor Svart Mamba....mmmmm)

    För den tjej som vill ha stor och grov kuk så glöm svennekillar. En rejäl afrikansk kuk får den "stora" svennekuken att se löjligt liten ut.

  • Anonym (G)

    Jag gick in och läste och tänkte kommentera att den bästa jag legat med har mindre kuk än de andra jag legat med. Alltså spelar storleken ingen jävla roll. Tack för mig.

  • Anonym (Fascinerad)
    Anonym (G) skrev 2019-01-12 05:08:29 följande:

    Jag gick in och läste och tänkte kommentera att den bästa jag legat med har mindre kuk än de andra jag legat med. Alltså spelar storleken ingen jävla roll. Tack för mig.


    Så sant. De som vart skönast för mig har vart medel o lite under.
  • Anonym (Fascinerad)
    Anonym (Stor Svart Mamba....mmmmm) skrev 2019-01-12 00:34:29 följande:

    För den tjej som vill ha stor och grov kuk så glöm svennekillar. En rejäl afrikansk kuk får den "stora" svennekuken att se löjligt liten ut.


    Säkert. Jag har nog haft lite otur för ingen av de två afrikaner jag dejtat har haft nåt anmärkningsvärt att komma med rent fysiskt. De va inte små men platsar inte på topp tre heller
  • Anonym (Stor Svart Mamba....mmmmm)
    Anonym (Fascinerad) skrev 2019-01-12 05:22:30 följande:

    Säkert. Jag har nog haft lite otur för ingen av de två afrikaner jag dejtat har haft nåt anmärkningsvärt att komma med rent fysiskt. De va inte små men platsar inte på topp tre heller


    Förstår din besvikelse. De stora n-kukarna är större än vad en svennekuk någonsin kan vara, hoppas du finner en.
  • misil

    Är man och gissar att det är som med bröst dvs när en man älskar en kvinna spelar det ingen roll om hon har små,stora,hängiga,olika stora bröst eftersom dom är hennes så älskar man dom.

  • Anonym (Fascinerad)
    Anonym (Stor Svart Mamba....mmmmm) skrev 2019-01-12 07:33:06 följande:

    Förstår din besvikelse. De stora n-kukarna är större än vad en svennekuk någonsin kan vara, hoppas du finner en.


    Jag har ingen aning men det låter oroväckande eftersom min kille för tillfället har en fullkomligt gigantisk sak. Han e svensk men jag har svårt att föreställa mig att det finns särskilt många som e större än så oavsett hudfärg
  • Anonym (Hm)
    Anonym (G) skrev 2019-01-12 05:08:29 följande:
    Jag gick in och läste och tänkte kommentera att den bästa jag legat med har mindre kuk än de andra jag legat med. Alltså spelar storleken ingen jävla roll. Tack för mig.
    Samma här
Svar på tråden För kvinnor: En tråd om kukstorlek