• Banuni
    Äldre 10 Jan 22:11
    641 visningar
    17 svar
    17
    641

    September-bebisar 2019

    Hej alla! Jag plussade i förrgår! :D

    Tänkte också bara skriva av mig lite då jag försökt fokusera på annat efter att jag plussat, då jag är jätte rädd för MF eller att något ska gå fel.

    Jag har väldigt ömma bröst och jag känner verkligen av progesteronet redan då jag är otroligt känslig och lättirriterad. Vet inte om det är normalt såhär tidigt?

    Jag har väldigt mycket molvärk i livmodern på nätterna, mindre på dagarna. Är väldigt gasig i magen och SIST MEN INTE MINST - TRÖTT. Känns som att jag svävar på något moln om dagarna, kan inte riktigt vakna till ordentligt och är småtrött hela tiden.

    Jag får lite småpanik så fort molvärken inte kommit på ett tag. Men jag tror det är nyttigt att inte försöka tänka så mycket. Men gud vad rädd jag är.... tänk om man kommer till första vulet och de inte ser något där i? :( äe fy... vågar inte ens spinna vidare på de tankarna.

    Är i vecka 5 så jag är verkligen beredd på allt. Men jag hoppas hoppas hoppas att allt går vägen denna gången.

    När tror ni att CB digital slår om från 1-2 till 2-3? 4-5 dagar efter bim?

    Kram på er

  • Banuni
    Äldre 11 Jan 18:21
    #8

    I onsdags plussade jag med CB digitalt och fick ?Gravid 1-2?, testade med en Babyplan sticka i samma urin som gav 2 fina linjer.

    Idag, på bim, tog jag ett nytt CB digitalt för att se om den skiftat till 2-3 för nyfikenhetens skull och fick istället ?Inte Gravid?. Stickan visade dock 2 streck men svagare streck än stickan i onsdags.

    KK (lite småsur tant) tyckte att jag skulle avvakta i 2v och se om en blödning uppstår alltså missfall, eller om inte så ska jag ta ett nytt test då de inte hade kunnat se något på vul innan dess.

    Men jag har alla gravsymtom kvar och ingen blödning i sikte.

    Tror ni det är ett missfall på g eller kan det bara vara så låga hcg halter att urinet idag är för utspätt? Det känns helt sanslöst att få en sådan chock. Jag mår så så dåligt.

  • Banuni
    Äldre 12 Jan 00:01
    #14

    Tack<3 ja jag testade med morgonurin och sedan igen med mitt sista digitala 4 timmar senare då jag så gärna ville att det första skulle va fel. Men inget där heller. Ska inte testa mer och bara invänta mens nu. Vågar inte hoppas för mycket även om hoppet är det sista som lämnar :(

    Tack för fint svar<3 kram


    Lisisen123 skrev 2019-01-11 18:41:53 följande:

    Vad tråkigt att höra, Banui :( Har dessvärre ingen som helst erfarenhet när det kommer till varken graviditeter, missfall eller tester, men tänker att det inte borde vara helt kört än.. Tog du det senaste testet med morgonurin som legat länge i blåsan? Håller alla tummar för att det går vägen för dig.

    Ps. Tråkigt med dåligt bemötande.. (tänker på surtanten), det är ju allt annat än vad man behöver i din situation.

    Kram!


Svar på tråden September-bebisar 2019