• Anonym (Slapp­?)
    Äldre 8 Jan 18:37
    237 visningar
    9 svar
    9
    237

    Vem är det fel på? Han kommer inte

    Jag funderar på om jag är för slapp eller något sådant? Han kommer aldrig när vi har samlag. Oavsett ställning. Han har inte klagat eller så utan säger att det är den skönaste f***** i världen men om den är skönast så borde den få honom att komma eller hur?

    Han kommer aldrig av det men när jag gör på andra sätt med munnen eller handen så går det jättefort. Jag testade trots att jag inte gillar det analt bara för att se och då kom han jättefort då med. Men inte genom samlag.

    Jag äter p-piller så han har ingen anledning att vara försiktig eller rädd att jag skall bli gravid heller.

    När han inte kommer och jag känner att den blir slakare och det blir pinsamt att han inte kommer så säger han att han är trött och det kanske inte fungerar och att det är han det är fel på men så testar jag något annat och då sprutar han jättefort.

    Så det är verkligen F****** som är problemet verkar det som. För slapp eller han kanske inte gillar den? Han säger att det kanske är för att han är rädd att jag blir gravid ändå eller så och att det inte är mig det är fel på utan honom. Men jag är ju skyddad så han kanske snackar skit och bara inte vill säga vad problemet egentligen är? Eller? Han eller mig? 

  • Svar på tråden Vem är det fel på? Han kommer inte
  • Anonym (.)
    Äldre 8 Jan 18:49
    #1

    Nästan en filosofisk fråga, men om inte muttern passar skruven, är det fel på muttern eller skruven?

    Han tänder säkert mentalt på att bli avsugen eller analsex, vilket gör att han kommer fortare då. Jag är lite likadan, har emellanåt svårt att komma i fittan, men blir det lite mer kinky sex så kommer jag mycket snabbare.

    När vi skulle göra barn hade jag supersvårt att komma i fittan, så det kan helt klart vara rädsla föe barn som spökar.

    Tror inte det behöver vara fel på dig, men du kan ju alltid köra knipövningar för att bli tightare. Kan inte skada...

  • Anonym (Svenn­e)
    Äldre 10 Jan 16:39
    #2

    Det verkar ju på beskrivningen som att du är för slapp tyvärr. Självklart är det inget man säger till sin tjej då det är sårande att höra. Har själv samma problem med min tjej. Man är ju olika, inte så mycket att göra åt. Knipövningar sägs det, själv är jag skeptiskt till att det går att förändra så mycket med knipövningar. En viss skillnad absolut, om man tränar väldigt mycket och spänner sig under akten. Men tror ju knappast man kan träna till sig en allmänt tajtare fitta.
    Bara leva med det eller skaffa en kille med större utrustning.

  • Äldre 10 Jan 16:43
    #3
    Anonym (Slapp?) skrev 2019-01-08 18:37:04 följande:

    Jag funderar på om jag är för slapp eller något sådant? Han kommer aldrig när vi har samlag. Oavsett ställning. Han har inte klagat eller så utan säger att det är den skönaste f***** i världen men om den är skönast så borde den få honom att komma eller hur?

    Han kommer aldrig av det men när jag gör på andra sätt med munnen eller handen så går det jättefort. Jag testade trots att jag inte gillar det analt bara för att se och då kom han jättefort då med. Men inte genom samlag.

    Jag äter p-piller så han har ingen anledning att vara försiktig eller rädd att jag skall bli gravid heller.

    När han inte kommer och jag känner att den blir slakare och det blir pinsamt att han inte kommer så säger han att han är trött och det kanske inte fungerar och att det är han det är fel på men så testar jag något annat och då sprutar han jättefort.

    Så det är verkligen F****** som är problemet verkar det som. För slapp eller han kanske inte gillar den? Han säger att det kanske är för att han är rädd att jag blir gravid ändå eller så och att det inte är mig det är fel på utan honom. Men jag är ju skyddad så han kanske snackar skit och bara inte vill säga vad problemet egentligen är? Eller? Han eller mig? 


    Jag tror inte att du är för slapp. Tror bara inte att ni är kompatibla. Låt honom vara utan sex ett tag och testa sen av honom eller egga upp honom under flera dagar och testa sedan.
  • Anonym (m)
    Äldre 10 Jan 16:51
    #4
    Anonym (Slapp?) skrev 2019-01-08 18:37:04 följande:

    Jag funderar på om jag är för slapp eller något sådant? Han kommer aldrig när vi har samlag. Oavsett ställning. Han har inte klagat eller så utan säger att det är den skönaste f***** i världen men om den är skönast så borde den få honom att komma eller hur?

    Han kommer aldrig av det men när jag gör på andra sätt med munnen eller handen så går det jättefort. Jag testade trots att jag inte gillar det analt bara för att se och då kom han jättefort då med. Men inte genom samlag.

    Jag äter p-piller så han har ingen anledning att vara försiktig eller rädd att jag skall bli gravid heller.

    När han inte kommer och jag känner att den blir slakare och det blir pinsamt att han inte kommer så säger han att han är trött och det kanske inte fungerar och att det är han det är fel på men så testar jag något annat och då sprutar han jättefort.

    Så det är verkligen F****** som är problemet verkar det som. För slapp eller han kanske inte gillar den? Han säger att det kanske är för att han är rädd att jag blir gravid ändå eller så och att det inte är mig det är fel på utan honom. Men jag är ju skyddad så han kanske snackar skit och bara inte vill säga vad problemet egentligen är? Eller? Han eller mig? 


    Är han smal eller är du slapp (svårt att veta kanske, men hade du liknande problem med någon tidigare partner)? Kan vara ett problem med för lite friktion.
    Men rätt troligt är att han inte upplever vanlig vaginalsex som tillräckligt upphetsande utan behöver mer av en kick för att komma, vad det nu beror på.
    Du får väl försöka stimulera honom på andra sätt om det funkar eller prova avhållsamhet så han hinner bli riktigt sugen.
  • Anonym (Knipi­s)
    Äldre 10 Jan 17:42
    #5
    Anonym (Svenne) skrev 2019-01-10 16:39:56 följande:

    Det verkar ju på beskrivningen som att du är för slapp tyvärr. Självklart är det inget man säger till sin tjej då det är sårande att höra. Har själv samma problem med min tjej. Man är ju olika, inte så mycket att göra åt. Knipövningar sägs det, själv är jag skeptiskt till att det går att förändra så mycket med knipövningar. En viss skillnad absolut, om man tränar väldigt mycket och spänner sig under akten. Men tror ju knappast man kan träna till sig en allmänt tajtare fitta.

    Bara leva med det eller skaffa en kille med större utrustning.


    Håller med dig om det med knipövningar, till viss del kan det förbättra men tror inte på mirakel. Det som är förändrat efter tex barnafödande är ju ofta permanent.
  • Anonym (Knipk­ulor)
    Äldre 10 Jan 17:45
    #6

    Köp knipkulor och gör snippgympa

  • Anonym (Kondo­m)
    Äldre 10 Jan 17:54
    #7

    Jag tänkte på rädslan för att göra dig gravid redan innan jag kom till det stycke.

    Testa kondom. Då är den risken helt borta.

  • Äldre 10 Jan 18:17
    #8
    Anonym (Slapp?) skrev 2019-01-08 18:37:04 följande:

    Jag funderar på om jag är för slapp eller något sådant? Han kommer aldrig när vi har samlag. Oavsett ställning. Han har inte klagat eller så utan säger att det är den skönaste f***** i världen men om den är skönast så borde den få honom att komma eller hur?

    Han kommer aldrig av det men när jag gör på andra sätt med munnen eller handen så går det jättefort. Jag testade trots att jag inte gillar det analt bara för att se och då kom han jättefort då med. Men inte genom samlag.

    Jag äter p-piller så han har ingen anledning att vara försiktig eller rädd att jag skall bli gravid heller.

    När han inte kommer och jag känner att den blir slakare och det blir pinsamt att han inte kommer så säger han att han är trött och det kanske inte fungerar och att det är han det är fel på men så testar jag något annat och då sprutar han jättefort.

    Så det är verkligen F****** som är problemet verkar det som. För slapp eller han kanske inte gillar den? Han säger att det kanske är för att han är rädd att jag blir gravid ändå eller så och att det inte är mig det är fel på utan honom. Men jag är ju skyddad så han kanske snackar skit och bara inte vill säga vad problemet egentligen är? Eller? Han eller mig? 


    Det låter som jag, ibland.

    Nej, du behöver inte vara slapp.
    Ibland har man bara svårt att komma, vilket är olika bland män, om, när och hur ofta fenomenet uppstår.
    Hon kan vara trång och skön, men har man haft mycket sex, minst varje dag i flera dagar i sträck, så kan det krävas lite mer av stimulans, särskilt om hon blir väldigt våt.

    Jag har ibland fått avbryta för att inte komma för fort och sedan får jag svårt att komma, konstigt nog. Då brukar jag pulla och slicka henne till orgasm, då drar fittan ihop sig och då kommer jag lättare. Eller så avslutar vi med oralt eller analt.
  • Anonym (Slapp­?) Trådstartaren
    Äldre 17 Jan 17:52
    #9

    Prövade med två olika kondomer. Han kom ganska fort bägge gångerna. Provade även med mig överst utan kondom så att jag fick styra takten då kom han fort med, i, utan kondom. När jag märkte att han började stöna så ökade jag takten och då kunde han inte hålla sig, utan kom nästan direkt. Det såg ut som han blev rädd med.

    Problemet måste vara att han är rädd att jag skall bli gravid? Eller? Men jag äter p-piller. Litar han inte på mig?

Svar på tråden Vem är det fel på? Han kommer inte