• Anonym (Kan detta vara möjlig­t?)
    Äldre 8 Jan 22:57
    10518 visningar
    79 svar
    79
    10518

    Skulle du som tjej suga av okänd kille som runkade i tåg eller buss?

    Hej!

    Säg att det sitter en stekhet hunk en bit från dig i tåget eller bussen.
    Han tittar på dig, tar fram kuken och börjar runka.

    Och han är tokhet! Vi talar en 10-poängare!

    Skulle du då kunna bländas av hans snygghet så pass att du sätter dig bredvid honom och suger hans kuk?

    Såg en film där detta hände.

  • Svar på tråden Skulle du som tjej suga av okänd kille som runkade i tåg eller buss?
  • Pentra
    Äldre 8 Jan 23:04
    #1
    +1

    Aldrig i livet! Det lärde jag mig redan i skolåldern; att de riktigt sk. snygga killarna saknade betydande delar av hjärnan, och blev därmed helt ointressanta i närmare sammanhang. Och, denne bussrunkare faller otvetydigt inom denna kategori. ... 

    Mvh,
    Pentra

  • Äldre 8 Jan 23:05
    #2

    Aldrig i livet!

  • Äldre 8 Jan 23:05
    #3
    +1

    Du låter porrskadad.

    Det finns säkert någon individ som skulle gå igång på det, men den vanligast reaktionen på att bli utsatt för blottare är äckel.

  • Anonym (Kan detta vara möjlig­t?) Trådstartaren
    Äldre 8 Jan 23:09
    #4
    Fjäril kär skrev 2019-01-08 23:05:42 följande:

    Aldrig i livet!


    Ok, det är Brad Pitt.
    EmberEyes skrev 2019-01-08 23:05:56 följande:

    Du låter porrskadad.

    Det finns säkert någon individ som skulle gå igång på det, men den vanligast reaktionen på att bli utsatt för blottare är äckel.


    Tänker på killar som är svin, men ändå dras tjejerna till dem. De beter sig illa och tycks bara öka sin popularitet. Bad boys.

  • Äldre 8 Jan 23:11
    #5
    +1

    Var det en porrfilm?

    Men nej, jag skulle absolut inte göra det. Creep som creep ju, oavsett om snubben ser ut som en modell eller lönnfet medelålders gubbe med flint. Och att dra fram kuken på bussen och runka framför folk är REJÄLT creepy.

  • Äldre 8 Jan 23:13
    #6
    +1

    Som sagt, du verkar porrskadad.

    Spelar ingen roll om det är Brad Pitt eller Gud Fader eller vem det är, det är otroligt få personer som går igång på att bli utsatta för sexuellt ofredande av en total främling i tunnelbanan/bussen/etc.

  • Anonym (Kan detta vara möjlig­t?) Trådstartaren
    Äldre 8 Jan 23:14
    #7
    MammAmma skrev 2019-01-08 23:11:07 följande:

    Var det en porrfilm?

    Men nej, jag skulle absolut inte göra det. Creep som creep ju, oavsett om snubben ser ut som en modell eller lönnfet medelålders gubbe med flint. Och att dra fram kuken på bussen och runka framför folk är REJÄLT creepy.


    Visst, det är inget normalt beteende. Men när jag sett sviniga och snygga killar få tjejer på löpande band så undrar jag.

    Han som runkar är en 10-poängare, en unik kille!
  • Äldre 8 Jan 23:19
    #8
    +1
    Anonym (Kan detta vara möjligt?) skrev 2019-01-08 23:14:08 följande:

    Visst, det är inget normalt beteende. Men när jag sett sviniga och snygga killar få tjejer på löpande band så undrar jag.

    Han som runkar är en 10-poängare, en unik kille!


    Och du ser absolut ingen skillnad på en pervig creepster och en fuckboy som är bra på att ljuga och vet hur man charmar tjejer? Missförstå mig rätt, jag är intresserad av varken eller, men de är inte motsvarigheter.
  • Anonym (Johan­na)
    Äldre 8 Jan 23:21
    #9
    +1

    En sån film är självklart riggad och fejkad.

    Ingen med vettet i behåll utsätter sig för en okänd man. Han kan ju vara våldtäktsman, mördare, rymt från psyk, smittad med diverse sjukdomar etc

    I detta sammanhang finns det inget som heter 10-poängare.

  • Äldre 8 Jan 23:22
    #10

    Nej. Träffade en utseendemässigt 10poängare en gång. Blev helt bländad av hans skönhet tills han öppnade munnen och var förhållandevis ointelligent. All sexuell attraktion helt bortblåst och det var som att titta på en vacker tavla. Tror ngt liknande hade hänt med busskillen.

Svar på tråden Skulle du som tjej suga av okänd kille som runkade i tåg eller buss?