• Feeliciiia

    Tröttheten....

    Jag är så frustrerad över hur trött jag är. Går in i vecka 15 imorgon, på blodprover och kub test var allting superbra. Järnvärdet var perfekt!
    Är det verkligen möjligt att va såhär trött? Går till jobb och sen i princip hem och deckar.
    Skulle jag under helgen sätta mig i soffan så kommer jag inte upp därifrån.

    Är det fler som känner av denna extrema tröttheten? Eller har jag bara blivit lat.. ???????????

  • Svar på tråden Tröttheten....
  • lussebulle25

    Du är inte låt, du är gravid :) jag var själv väldigt trött genom hela senaste graviditeten. Sov iallafall 2 timmar om eftermiddagarna första halvan av grav. och i slutet orkade jag knappt ens stå längre haha. Vilade mest i soffan och i sängen om dagarna. Men så var jag ju också höggravid i somras, varmaste sommaren på länge

  • Emsopemso

    I feel you. Jag är i vecka 8 och är så förskräckligt trött å slut att jag skulle helst sova varannan timme typ ! Jag är just nu också sjukskriven pga lågt blodtryck och illamående också.. Men tröttheten kom så jäkla fort! Hann knappt plussa ._. Hoppas dehär drar över nångång, så man kan få njuta av tiden med fröet på insidan <3

  • Feeliciiia

    Skönt att höra andra som också är/var mega trött!
    Detta är så konstigt för mig, min första graviditet var lätt. Inga problem. Målade om huset 20 dagar innan ungen ploppade ut.
    Och nu andra gången känner jag mig helt hjälplös ????

  • JosHed

    Jag var väldigt trött fram till v.15 typ. Sedan har det varit bättre fram till v.25 ungefär. Nu orkar jag hålla igång till 16 sen somnar jag ståendes ungefär xD

Svar på tråden Tröttheten....