• Anonym (Orolig)

    Vad är det för fel på mig?

    Jag har sedan i mitten på december blödigt nästan varje dag, senaste 2 dagarna gör det mer ont, tidigare känts mest som mensvärk (inte för att jag skulle ha mens då alls, hade det ca 2 veckor innan detta började)

    Det går lixom i intervaller, gör ont, typ sammandragningar stickningar oh ibland mer ont, sen blöder de mer ljusrött, fortsätter så ett tag, blöder mer brunaktigt, avtar lite för att börja om. Mår även illa oh e allmänt as trött, har 4 barn sedan tidigare så det är ingen graviditet det rör sig om. Däremot funderar jag på utomlvedshavandeskap?

    Någon som haft det och haft negativt resultat på grav test?

    Mailade med en app barnmorska som sa att jag ej kan ha utomkvedshavadeskap eftersom jag äter p piller, tycker jag var ganska korkat sagt med tanke på att 3 av mina 4 barn blev till trots p piller

  • Svar på tråden Vad är det för fel på mig?
  • Anonym (Orolig)

    Jag får nog ta och göra det, barnmorskan jag pratade med i appen verkade tycka att jag skulle sluta med p piller och avvakta istället, dock brukar ju p piller göra så att man inte blöder oh dessutom inte får ont i magen, blir så förvirrad i huvudet av sånt här oh man vill ju lixom ej vara till besvär för vården heller ????

Svar på tråden Vad är det för fel på mig?